-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
-
У bafood до Дня закоханих їжа заговорила про кохання - 08.02.2022
-
Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022 - 03.02.2022
-
Focus Estate Fund придбав торговий кластер у Польщі та планує розширення портфеля в Європі - 01.02.2022
В Украине стартовала бургермания
Впервые McDonalds Украина анонсировал уникальную платформу «Мой бургер», где каждый желающий имеет возможность создать свой онлайн-рецепт бургера из множества предложенных ингредиентов. Далее необходимо представить свой бургер на голосование и набрать как можно больше голосов. А среди 10 бургеров, которые собрали больше всего голосов, экспертное гранд-жюри McDonalds определит только двух финалистов. Два бургера, созданные не профессионалами из команды McDonalds, а обычными людьми, появятся во всех заведениях.
Над созданием платформы для создания бургеров и сопроводительной кампанией работали креативщики из TBWA\Ukraine, фотопродакшена POSITIVE Pictures и видео продакшена FAMILY.
Источник: mmr.ua