-
“Індекс борщу”: як змінилася ціна на борщовий набір за три місяці війни - 25.05.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку продуктів у Харкові - 24.05.2022
-
«Львіварня» проводить безкоштовні екскурсії для тимчасово переселених українців - 23.05.2022
-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 19.05.2022
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
WSJ: McDonald`s активизирует продажу ресторанов франшизам
Компания McDonald`s намерена активизировать продажу ресторанов франшизам и реструктурировать международные операции, чтобы сократить годовые расходы на $300 млн и создать более гибкий бизнес, пишет The Wall Street Journal. О таких планах заявил новый главный исполнительный директор McDonald`s Стив Истербрук.
К 2018 году компания собирается продать франшизам 3,5 тыс. из принадлежащих ей 36 тыс. ресторанов по всему миру (это больше, чем 1,5 тыс. ресторанов, которые сеть намеревалась продать к 2016 году). Цель McDonald`s состоит в том, чтобы 90% ее заведений стали франчайзинговыми (в настоящее время их доля составляет 81%). Как отметил Истербрук, это позволит компании получать более стабильный и предсказуемый доход.