-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
-
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score - 16.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів на сніданок від Zakaz.ua. Частина 1 - 03.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів від Zakaz.ua. Частина 2 - 03.03.2023
-
Інфографіка: які продукти стали дешевше в українських супермаркетах протягом року - 25.01.2023
-
М’ясний ням! ТОП-рецептів смачних страв з курятини від Zakaz.ua - 19.01.2023
-
Запровадження попляшкового обліку алкоголю може створити надмірне навантаження для легальних операторів ринку - 17.01.2023
-
Індекс олів’є 2022: як за рік змінилася вартість новорічного салату - 27.12.2022
-
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання: хто отримав підтримку у проєкті «Фудбудуємо майбутнє» - 21.12.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку з нового Ultramarket на Подолі - 15.12.2022
Nestlé програла боротьбу за торгову марку «Vegan Butcher»
Компанія Nestlé відмовилася від своєї заявки на торгвіельну марку «Vegan Butcher», після протесту американського веганського магазину The Herbivorous Butcher.
Розташований у Міннеаполісі, магазин The Herbivorous Butcher був створений братом і сестрою Кейл і Обрі Уолч у 2016 році для продажу різноманітних видів м’яса та сирів на рослинній основі.
У серпні 2017 року The Herbivorous Butcher намагався зареєструвати торгову марку «Vegan Butcher» в Управлінні патентів і товарних знаків США (USPTO), але йому було відмовлено на підставі того, що цей термін був «просто описовим».
У 2017 році Nestlé придбала каліфорнійський рослинний бренд Sweet Earth Foods і з тих пір випустила Awesome Burger. Швейцарський гігант також заявив, що продаватиме веганські делікатеси Sweet Earth у супермаркетах під назвою » The Herbivorous Butcher».
Nestlé звернулася до USPTO із заявою на реєстрацію відповідної торгової марки, але The Herbivorous Butcher опротестував це, аргументувавши, що цей термін є вирішальним для маркетингу та діяльності його незалежної м’ясної крамниці.
Після цього Nestlé скасувала свою заявку, і The Herbivorous Butcher, таким чином, виграв судову битву. Виробник заявив, що відмовився від юридичної тяганини, оскільки хоче заохотити компанії продовжувати інновації з м’ясом рослинного походження без потенційного правового захисту
Джерело: trademaster.ua