Food&NonFoodMaster-2022

Запрошуємо Вас 9 вересня на XIII Міжнародну практичну конференцію Food&NonFoodMaster-2022 «Restart в партнерстві ритейлерів та постачальників в умовах воєнного та післявоєнного часу» на якій зберуться понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників.

У двох форматах: онлайн/Київ (UBI Конференц-хол, вул. Дорогожицька, 8)

В рамках конференції пройдуть:

  • столи перемовин «мережа-постачальник» (унікальна можливість прямих переговорів в яких за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.),
  • виставка та експозиція товарів, новинок, рішень та послуг для бізнесу,
  • онлайн-трансляція (якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вас до ZOOM трансляції, де 3 камери та окремий чат будуть створювати для Вас ефект присутності).

Детальна программа:

Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022

  • Андрій Забловський, керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України «Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни»
  • Марина Забарило, director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK «Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку»
  • Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу «Кантар Україна» «Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями»
  • Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail

FoodMaster-2022 «Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час» (6-й поверх, UBI Конференц-хол)

  • Олена Асланова, директор Проектного офіса ТОВ “Омега”, мережа супермаркетів Varus «Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача»
  • Марія, провідний фахівець з клієнтського сервісу. Юлія Литвин, менеджер з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine «Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів»
  • Ольга Момчилович, директор з маркетингу мережаі маркетів «ЛотОК» «Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу»
  • Панасенко Олексій, операційний директор NOVUS «Налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих території та збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи»
  • Бартош Фурман, директор компанії Quantum International «Особливості ринку автоматизації в Україні сьогодні. Як не помилитися з вибором»
  • Сергій Петров, комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м. Харків «Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах»
  • Олег Шмуляєв, Заступник комерційного директора ПрАТ “МХП” «Антикризовий менеджмент – перші 7 днів війни. Нові виклики – чи зміниться культура споживання»
  • Дмитро Канигін, Керівник Впроваджувального центру CONTO «Практичні кейси побудови архітектури управлінського обліку на базі продуктів BAS»
  • Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, Інструктори з розвиття бізнесу, бізнес розвідники, співзасновники агенції 4Press та Green Duck Research, експерти Unit School of Business, консультанти EBRD. «Швидкі дослідження у кризовий час»

Дискусія з мережами (Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в нових умовах)

  • Вікторія Шило, Керівник відділку закупівель Ашан Україна
  • Наталія Суворова, Керівник відділу Стратегічного планування асортименту ТОВ «ДЦ УКРАЇНА», мережа Watsons.
  • Роман Шлейко, Фахівець комерційного департаменту, Компанія “Львівхолод”, мережа «Рукавичка»

NonFoodMaster-2022 «Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу» (7-й поверх, UBI Конференц-хол)

  • Ануш Тавмасян, СО-founder ISEI «Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого»
  • Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках комп. Upeco. «Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним рітейлом»
  • Валентина Комарова, директор з маркетингу Citrus
  • Олександр Дардалан, рroduct owner Фокстрот-Binance Pay «Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів»

Оберіть свій пакет участі та бронюйте кращі місця для своєї команди! Разом ми переможемо і на економічному фронті!

Чекаємо на Вас!

Детальніше за посиланням