-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 19 hours назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 1 день назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Лідер доставки їжі в США придбав стартап-виробника роботів-кулінарів
DoorDash, провідний американський сервіс доставки їжі, що пропонує свої послуги 390 тисячам продавців США, Канади, Австралії, зважаючи на мінливий світ, прийняв рішення про купівлю американського стартапу-виробника розумних автоматів Chowbotics. Це допоможе продавцям розширюватись, попри стрімкі зміни.
Умови угоди не розголошуються.
Роботи Chowbotics спеціалізуються на автоматизації приготування їжі. На замовлення клієнта здатні приготувати за тисячу варіантів свіжих салатів і закусок. Розміром як холодильник, можуть зберігати до 22 готових інгредієнтів. Розумна машина використовує інгредієнти для швидкого приготування близько 65 порцій свіжих салатів, закусок чи інших страв.
Формуючи замовлення, клієнти можуть на свій смак додавати чи забирати складники із рецепту обраного салату. Робот показує покупцю інформацію про калорійність страви, а далі — готує.
Минулого року стартап додав функцію — створювати замовлення попередньо через застосунок.
Відео: https://youtu.be/bzfj2BQYUro
DoorDash планує застосовувати технології Chowbotics для мінімізування витрат для продавців. Тобто збільшити меню, оминувши інвестиції у нові крамниці та персонал. Приміром, піцерії можуть пропонувати покупцям салати, а салат-бари — відчинити пунтки продажу на нових локаціях, для прикладу, в аеропортах.
Chowbotics створена 7 років тому у США. У 2018 році востаннє залучала інвестиції і тоді була оцінена в 46 мільйонів доларів. В пандемію продажі стартапу зросли: клієнти шукали безконтактні способи продажу їжі.
Відповідно до даних Fox Business, до початку 2021-го Chowbotics продала орієнтовно 125 розумних автоматів за ціною приблизно 35 тисяч доларів. Найпопулярніші роботи в університетах, медичних закладах і продуктових крамницях.
За матеріалами РБК