-
Секрети здорового перекусу: страви, які допоможуть зберегти енергію та підтримати активність впродовж дня - 1 день назад
-
Збалансоване харчування: як створити меню з рослинних продуктів під час посту - 18.04.2024
-
Корисні напої для заряду енергії та підтримки здоров’я: ТОП-10 рецептів смузі - 11.04.2024
-
Презентуємо потужний барний фестиваль «Спільнота» від Diageo Bar Academy - 10.04.2024
-
Як змінились алкогольні вподобання українців. Аналітика VARUS.UA - 10.04.2024
-
Весняний калейдоскоп: розпочинаємо місяць здорового харчування з VARUS - 02.04.2024
-
Весняний раціон: добірка рецептів легких салатів - 29.03.2024
-
Планову, швидку чи самовивіз: яку доставку обирають українці. Аналітика VARUS.UA - 22.03.2024
-
Масниця 2024: як за рік змінилися ціни на продукти для млинців - 15.03.2024
-
День святого Патрика: тематичні рецепти - 14.03.2024
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри
Рекламний ролик на підтримку енергетичного напою NON STOP та відеогри S.T.A.L.K.E.R.2: Серце Чорнобиля, транслюватиметься на найбільшому LED-екрані Європи, розташованому на фасаді ТРЦ Gulliver в Києві. Відео створене в форматі доповненої реальності 3-D. Кампанія стартувала 20 вересня.
У відеоролику вірними супутниками головного героя – сталкера – стають енергетичний напій NON STOP, який надає сили, а також один із найсильніших артефактів всесвіту S.T.A.L.K.E.R. – болт, що допомагає долати смертельні аномалії.
«Це одні з найпотужніших елементів гри, без яких її важко, і я б навіть сказала – майже неможливо пройти. NON STOP у віртуальному світі діє, так само як і в житті – додає енергії. Допомагає рухатись швидше і долати перешкоди, а в умовах Зони це дає змогу залишатися живим. Для цієї реклами ми використовуємо 3-D-технології та найбільший в Європі екран, аби підкреслити масштаби потужної колаборації S.T.A.L.K.E.R. та NON STOP і технологічність довгоочікуваної гри. В сучасному світі реклама на LED-екранах перетворюється на справжнє мистецтво, тому сподіваємось, що це відео вразить не лише геймерів, а й усіх прогресивних українців», – зазначила медіадиректорка Групи Компаній «Нові продукти» (яка є виробником NON STOP) Анна Малахова.
Над створенням рекламного ролика працювала креативна агенція Oversize.Agency. Вони є експертами з візуальних технологій, та вбачають своєю місією робити креатив, який працюватиме на позитивний імідж України навіть в реаліях воєнного часу.
Нагадаємо, співпраця NON STOP та S.T.A.L.K.E.R. має довгу історію. Вперше енергетик з’явився у дебютній частині франшизи – S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля, ще у 2007 році. За сюжетом гри, напій можна було купити у торговців, інших сталкерів, або просто знайти у схованці.
Трилогія S.T.A.L.K.E.R. від українського розробника GSC Game World вийшла у 2007 – 2009 роках. Вона захопила мільйони гравців по всьому світу реалістичним зображенням чорнобильських пейзажів та моторошною естетикою світу, сповненого мутантів, аномалій та сталкерів – шукачів пригод, які прагнуть розгадати секрети зони відчуження. Серія розійшлася тиражем у 15 мільйонів копій. S.T.A.L.K.E.R. 2 Серце Чорнобиля – четверта гра культової франшизи, з осучасненою графікою та новими можливостями. Її демоверсія була представлена на європейській виставці відеоігор Gamescom у серпні цього року.
Сайт: http://newproducts.com