-
VARUS презентує новинку від власної ТМ Varto: CremaVera — ідеальна пара до гарячих напоїв! - 27.02.2025
-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 21.02.2025
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 21.02.2025
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Продуктивність обладнання з виробництва спирту визначатиме науково-дослідний інститут - 13.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
Єдиний реєстр місць зберігання продукції зі спирту і тютюну запрацює впродовж 60 днів - 28.01.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
Ресторан предостерег посетителей от аллергии при помощи тату
Один из старейших ресторанов собы (национального японского блюда в виде длинной коричнево-серой лапши из гречневой муки) в Японии Koyo-tei, нанес иностранцам временные тату в рамках ивента два месяца назад.
Цель тату с традиционными японскими рисунками была выявить аллергию на гречневую крупу и увеличить о ней осведомленность.
Аллергия на гречневую крупу одна из самых распространенных пищевых аллергий среди детей и может привести к анафилактическому шоку.
В рамках ивента на посетителей наносили тату с помощью бульона для собы и в случае аллергии у посетителя краснела кожа, проявляясь видимым образом на татуировке.
[su_custom_gallery source=»media: 2407,2406,2405″ link=»lightbox» width=»270″ height=»130″ title=»never»]
Источник: MMR