-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
Група Компаній «Нові Продукти» та енергетичний бренд PIT BULL презентували нову соціально значущу концепцію, здобули золоту нагороду і стали тріумфаторами Effie Awards Ukraine 2020
За підсумками найпрестижнішої премії в галузі маркетингових комунікацій Effie Awards Ukraine ГК «Нові Продукти» отримала почесне звання Вest Marketing Team 2020, а проєкти топового бренда компанії – PIT BULL – здобули загалом чотири нагороди (зокрема золоту) у різноманітних категоріях. Сміливі інновації у взаємодії з аудиторією, значне підвищення ефективності за пониження рекламних видатків, сильна професійна команда ентузіастів були гідно оцінені фаховим журі, до складу якого входять найавторитетніші представники українського рекламного ринку.
18 грудня відбулася церемонія вручення нагород Effie Awards Ukraine 2020 – «оскара» у світі реклами, маркетингу та комунікацій. Одними з найефективніших маркетингових кампаній України визнані кейси під егідою бренда PIT BULL, що перемогли у чотирьох номінаціях одразу за двома ключовими проєктами – Pit Bull Live (до 2019 року – Pit Bull Battle) та Pit Bull Fight:
- ЗОЛОТО за Pit Bull Fight у категорії Branded Content & Branded Utility;
- БРОНЗА за Pit Bull Live у категорії Youth Marketing;
- БРОНЗА за Pit Bull Live у категорії Engaged Community;
- БРОНЗА за Pit Bull Universe у категорії Sustained Success.
Обидва проєкти об’єднала спільна соціально значуща концепція, що викристалізувалася за роки успішного існування та розвитку форматів: образ «старшого брата», друга та наставника для звичайних «хлопців із вулиці», який здатен розкласти по полицях хаотичну картину світу.
«Бренд PIT BULL росте і міцнішає, глобалізуючи цілі. Суто розважальні проєкти розширюються до соціальних, набувають мотиваційної місії, щільно прихованої за хайповим контентом. PIT BULL™ практично повністю відійшов від традиційної реклами – коштовної та дедалі менш ефективної. Наші унікальні нативні формати природним чином залучають молодь, роблячи її активними співтворцями проєктів та амбасадорами бренда. Наша сильна сторона – глибоке розуміння реальних цінностей цільової аудиторії PIT BULL™, живих людей зі справжніми страхами і бажаннями. Ми не запитуємо, що потрібно зробити, аби вони нас обрали – ми просто спостерігаємо і пропонуємо те, чого їм бракує. Ми перетворюємо їхні проблеми на сильні сторони без моралізаторства та нав’язування штучного світобачення», – поділився думкою Геннадій Довгань, маркетинг-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
[su_image_carousel source=»media: 9097,9096,9095″]
«Ядро цільової аудиторії PIT BULL™ – молодь із незаможних родин, що зазвичай має багато мрій та енергії, але обмаль можливостей для самореалізації. Соціально-психологічний вакуум, у якому вони опиняються, призводить до розгубленості та розчарування, що, зі свого боку, спричиняє спалахи неконтрольованої агресії та часто виливається у кримінал. PIT BULL™ своїми яскравими проєктами, де абсолютно кожен, хто цього прагне, має шанс здобути успіх та визнання, пропонує альтернативу: скерувати деструктивну енергію в позитивне русло. Pit Bull Live – у музичну творчість, Pit Bull Fight – у спортивні досягнення», – прокоментувала Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
Pit Bull Live – унікальний реп-проєкт, заснований 2014 року. Це спільнота, що шукає таланти з усіх околиць і надає онлайн-майданчик для демонстрації власної творчості. Основний меседж: «Чиста творчість краща за награне шоу». VI сезон, що тривав з березня до вересня 2019-го, трансформувався у принципово новий формат Pit Bull Live, що передбачало суттєве розширення географії, удосконалення процесу відбору, запис професійних live-відео для виконавців та фільмування backstage. За період кампанії 2019 року рівень залученості серед аудиторії зріс утричі, кількість послідовників PIT BULL™ в Instagram збільшилася з 8 до 28 тисяч, а кількість підписників YouTube-каналу зросла з 12 до 32,5 тисяч осіб.
Впевнившись у високому потенціалі нативних медіаформатів, креативною командою було прийнято рішення зайти на територію файтів. Так, 2019 року з’явився новий унікальний проєкт Pit Bull Fight – перше в Україні інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру. В основу ідеї лягло проведення змішаних боїв серед представників різних видів бойових мистецтв – як серед професіоналів, так і серед аматорів. Мета – визначити найстійкішого духом та найрозвиненішого тілом «файтера по життю», образ якого традиційно втілює культура PIT BULL™. У соціальній площині проєкт переносить безладні вуличні бійки до безпечного октагону, де стосунки з’ясовуються у чесному бою і в атмосфері взаємоповаги. Трансляція ексклюзивних бійцівських поєдинків проводилася на власному YouTube-каналі та в офіційному Instagram-акаунті Pit Bull Fight. Минулого року Pit Bull Fight став бронзовим призером Effie Awards Ukraine, а цьогоріч виборов золоту статуетку першості.
«Усі сезони Pit Bull Live та Pit Bull Fight реалізовані у співавторстві з ODDEE Agency – нашим незмінним креативним партнером у створенні непересічних медіапроєктів протягом усіх цих років. В той час, коли ми запустили перший Pit Bull Battle, агентство було зовсім юним у рекламній галузі, але із значним досвідом концертної діяльності, що і стало запорукою успіху нового починання. Саме їхня пристрасть до яскравого видовищного шоу, вміння грамотно натискати на важелі людських вражень та емоцій привели нас до зеніту, в якому ми знаходимося зараз. Це наші справжні однодумці, такі ж сміливі й амбітні, як і ми. Ці амбіції систематично підкріплюються величезною працею і філософією «жити проєктом, дихати ним». Ми разом пройшли довгий шлях, тож сьогодні ділимо з ними радість спільної перемоги», – додала Олена Чувакіна, бренд-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».
PIT BULL™ – молодіжний енергетик високої якості за доступною вартістю. Напій є абсолютним лідером українського ринку у категорії енергетичних коктейлів у всіх цінових сегментах. Значною мірою це стало можливим завдяки активній взаємодії з цільовою аудиторією і розвитку власних медіамайданчиків бренда. Роки кропіткої праці принесли зокрема плоди у вигляді визнання експертного співтовариства рекламно-маркетингової галузі. Цьогоріч у шортліст премії Effie Awards Ukraine 2020 потрапило шість кейсів під егідою PIT BULL™ із семи поданих заявок, чотири з яких удостоїлися нагороди. Як логічний підсумок, ГК «Нові Продукти» отримала звання Best Marketing Team 2020. Компанія глибоко вдячна організаторам та журі Effie Awards Ukraine за надану честь і готова натхненно рухатися вперед, осягаючи нові фахові горизонти.
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.