-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі
PIT BULL™ продовжує забивати пенальті у ворота наших душ! З нагоди півріччя колаборації з ФК «Динамо-Київ» енергетичний бренд оновив дизайн паковання, додавши на етикетку та бляшанку віжуал футболіста у момент переможного голу. Вінтажне чорно-біле фото та милий серцю логотип «Динамо» вже прикрасив класичний ягідний PIT BULL™ Energy Drink та цитрусовий PIT BULL™ X, на черзі – апгрейт PIT BULL™ Extra Vitamin C.
Зовнішній вигляд PIT BULL™ не змінився кардинально: він все так само виконаний у мінімалістичному стилі з барвистою плямою на смоляному чорному тлі і гордою постаттю бійцівського пса-талісмана. У кутку лише додано тематичний образ спортсмена у русі, що ніби перебуває за мить до моменту слави, коли після влучного удару весь стадіон у єдиному пориві екстатично вибухне «Гооол!»
«PIT BULL™ – це енергія руху і сила командного духу. Саме тому наша співпраця з топовим українським футбольним клубом є такою органічною. Наш бренд в рамках концепції старшого брата і наставника несе потужну місію мотивування своєї аудиторії – переважно молоді з великими амбіціями. «Динамо» – це команда-мрія, команда-мета, реальний доказ того, що кожен, хто має талант і бажання, може прорватися до перших лав на життєвому полі. І наш футболіст надихає рухатися, боротися і не здаватися у гонитві за своїми прагненнями. Тож триб’ют-дизайн продукту став у всіх сенсах «динамічним»», – підкреслила Олена Чувакіна, бренд-директорка ГК «Нові Продукти».
Нагадаємо, у липні 2021 енергетичний бренд PIT BULL™ розпочав співпрацю з київським ФК «Динамо». Згідно з домовленістю, PIT BULL™ набув статусу офіційного партнера клубу. Угода передбачає меценатську підтримку дорослої та молодіжної футбольної команди, розміщення логотипу бренда на формі гравців, представленість PIT BULL™ на стадіоні «Олімпійський» під час усіх матчів, різноманітні промоактивності для вболівальників тощо.
Минулого спортивного сезону бренд підтримав виступ ФК «Динамо» у матчах VBET Ліги, Ліги чемпіонів УЄФА, Суперкубка України та Кубка України, а також «Динамо»-U19 у Чемпіонаті юнацьких команд та Юнацькій лізі УЄФА. У подальших планах – вихід за рамки звичних спонсорських проявів і генерування цікавих та несподіваних ініціатив. Ігри Чемпіонату України сезону 2021-2022 відновляться вже наприкінці лютого, тоді ж очікується і сплеск творчої активності колаборації PIT BULL™ × Dynamo.
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності схемі сертифікації FSSC 22000 (Food Safety System Certification 22000) – найсучаснішого визнаного світового стандарту безпеки.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.