-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
-
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score - 16.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів на сніданок від Zakaz.ua. Частина 1 - 03.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів від Zakaz.ua. Частина 2 - 03.03.2023
-
Інфографіка: які продукти стали дешевше в українських супермаркетах протягом року - 25.01.2023
-
М’ясний ням! ТОП-рецептів смачних страв з курятини від Zakaz.ua - 19.01.2023
-
Запровадження попляшкового обліку алкоголю може створити надмірне навантаження для легальних операторів ринку - 17.01.2023
-
Індекс олів’є 2022: як за рік змінилася вартість новорічного салату - 27.12.2022
-
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання: хто отримав підтримку у проєкті «Фудбудуємо майбутнє» - 21.12.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку з нового Ultramarket на Подолі - 15.12.2022
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів
ПриватБанк подвоїть чайові найбільш активним офіціантам українських кафе і ресторанів, якщо вони отримуватимуть подяку від клієнтів у безготівковій формі через POS-термінали ПриватБанку на картки Mastercard.
Для цього треба підключитися на сайті банку до “Рейтингу діджитальних офіціантів”, що відкритий з 15 лютого до 15 квітня 2022 року. Потрапити до нього можуть всі, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard ПриватБанку. За підсумками рейтингу 20-ці найбільш діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів.
Нагадаємо, що чайові cashless — це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити «на чай», і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали ПриватБанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.
У 2021 році українці залишили cashless чайові офіціантам кафе і ресторанів на суму понад 80 млн грн, що стало абсолютним рекордом з моменту запуску ПриватБанком популярної технології безготівкових чайових та майже учетверо більше, ніж за підсумками 2020 року (24,5 млн грн).