Весняне поповнення колекції сидрів APPS™: чорна смородина та лаванда

Карантин карантином, а весна – за розкладом. Нова пора року приносить оновлення, і бренд APPS підкоряється цьому універсальному закону природи. Смакова лінійка легендарного сидру поповнюється свіжим неординарним SKU «Чорна смородина та лаванда» у скляній пляшці об’ємом 0,5 л. Нова позиція почне з’являтися в торговельних точках із кінця квітня, а протягом травня вже буде представлена в основних торговельних мережах країни.

Новий APPS™ з чорною смородиною та лавандою має насичений, стиглий та довершений смак. Ягідну ноту в ньому делікатно доповнюють квіткові пахощі. Стильний темно-ліловий тон контрастно вирізняє новинку на магазинній полиці, а етикетка з крафтового паперу підкреслює натуральність продукту живого бродіння. APPS™ кольору сутінків – це шик досконалого смаку з першого пшику.

«Оновлення асортиментної лінійки APPS – це завжди свіжа захоплива інтрига. Навіть коли навколишня ситуація не надто сприяє релаксації, новий смак улюбленого напою – це привід відволіктися та отримати свою справедливу частку приємних вражень. Цього разу ми пропонуємо споживачам особливий продукт, натхненний концепцією духмяних літніх ночей, якими незабаром ми всі зможемо цілковито насолодитися», – наголосила Олена Селютіна, PR-директорка Групи Компаній «Нові Продукти».

Сидр як продукт є нині загальним ринковим трендом, коли світом шириться мода на натуральні напої із низьким вмістом алкоголю, що приємно розслаблюють і гармонізують внутрішній стан, сприяють легкому спілкуванню і у помірних дозах не суперечать здоровому способу життя. Серед найкращих зразків можна виокремити фаворита українських поціновувачів – натуральний сидр APPS™, виготовлений без додавання спирту, шляхом бродіння відновленого яблучного соку під впливом чистих культур найкращих винних дріжджів.

Сьогодні бренд APPS™ представлений на ринку трьома основними різновидами: класичний яблучний сидр, сидр зі смаком вишні та сидр зі смаком освіжного грейпфрута. Орієнтуючись на останні світові тенденції та вподобання локальних споживачів, асортимент час від часу поповнюється новими актуальними смаками в бутильованій та бляшаній тарі або ж доступними лише у крафтовій версії в кегах. Наразі до колекції сидрів додалася непересічна новинка APPS™ «Чорна смородина», для виготовлення якої традиційно використовуються лише натуральні екстракти фруктів та ягід.

Торгова марка APPS успішно розвивається та підкорює український ринок вже понад шість років. Продажі натурального яблучного сидру APPS™ продовжують зростати, склавши лише протягом 2019 року 4,9 млн літрів.

Довідка

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.

Сайт: http://www.newproducts.ua/