-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
WOG запустив сервіс попереднього замовлення страв і напоїв
WOG запустив новий сервіс у мобільному додатку PRIDE, завдяки якому відтепер клієнтам доступна функція попереднього замовлення страв і напоїв WOG Cafe.
Оновлення додатку PRIDE надає змогу користувачам попередньо замовити страви і напої з асортименту кафе. А також заощадити час, позбавивши від черги та очікування на приготування страв і напоїв, адже забрати замовлення можна навіть не виходячи з авто. Крім того, сервіс обов’язково повідомляє про готовність замовлення рush-повідомленням.
У Києві послуга доступна для власників мобільних телефонів на базі Android з 27.05.2020. І вже з 1 червня планується запуск роботи сервісу на базі iOS у столиці, а також по всій Україні на обох операційних системах.
«Сервіс дозволяє оформити замовлення в будь-який зручний для клієнта момент. Так, їдучи трасою, людина має змогу через додаток обрати й оплатити страви та напій, а по прибуттю на локацію, просто заправитись та зачекати на отримання замовлення. Зручно й те, що обираючи, наприклад, хот-доги, клієнт може додати до нього соуси на свій смак: взяти всі або ж від якихось відмовитися», — пояснює Директор Дирекції цифрової трансформації мережі АЗК WOG Олег Кушіль.
Наразі для попереднього замовлення доступні страви та напої з меню WOG Cafe: холодні та гарячі напої, хот-доги, сендвічі та фреш-сендвічі десерти, бургери, лаваші, круасани, основні та перші страви, снеки та сніданки.
Для зручності оформлення попереднього замовлення, в додатку також відображається інформація про орієнтовний час прибуття клієнта на обрану АЗК.
«Дана функція, справді, зручна. Адже, дивлячись на карту, важко зорієнтуватися, скільки часу необхідно на подолання відстані», — зазначив Олег Кушіль.
«Ми постійно працюємо над удосконаленням нашого додатку, надаючи клієнту максимально зручні, комфортні та вигідні умови. Нині люди цінують свій час, економлячи кожну хвилину. Наш новий сервіс дає можливість користувачам не тільки зберегти свій час, але й допомагає мінімізувати небажані контакти з іншими людьми, що в сучасних умовах надважливо. Нова послуга – це розширення сервісу WOG PAY, який ми запустили ще в 2017 році з функції придбання пального, не виходячи з авто. Потім сервіс був доповнений можливістю придбати каву. І вже зараз працює можливість попередньо замовити страви WOG Cafe та отримати їх, не виходячи з авто», — підсумував Директор Дирекції цифрової трансформації мережі АЗК WOG.
Источник: trademaster.ua