-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 12 hours назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 19 hours назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
В японском ресторане ДНК гостей будут учитывать при создании блюда
Ресторан Sushi Singularity в Токио работает по принципу гиперперсонализации. Все меню тут разрабатывают максимально “близко” к гостям.
Каждого посетителя необычного ресторана за 2 недели до визита просят принести коллекцию собственного ДНК: анализы слюны, кала и мочи. На основе собранных показателей ученые вместе с поварами составляют меню, которое будет максимально соответствовать особенностям организма клиента.
Помимо “лабораторных” исследований пищевых предпочтений в Sushi Singularity также обещают подавать суши, напечатанные на 3D-принтере. К роботизированным рукам принтера подключат 14 цилиндров, которые будут насыщать “базу” необходимыми питательными элементами.