Cвіт у блакитних фарбах: бренд Pepsi насолоджується та вболіває – і втілює це у глобальній футбольній кампанії 2018 року

  • У новій глобальній телевізійній рекламі зіркових гравців футболу можна зустріти на вулиці
  • Портрети легендарних зірок футболу розповідають їх особисті історії, включаючи традиційного бренд-амбасадора Pepsi Лео Мессі

#НАСОЛОДЖУЙСЯВБОЛІВАЙ – Упродовж своєї історії бренд Pepsi надихав кожне покоління, наближуючи футбольних фанів до розваг, що й зробило бренд іконою поп-культури. Сьогодні, коли найпопулярніша гра полонила серця та розум вболівальників у всьому світі, Pepsi оголошує про початок глобальної маркетингової кампанії 2018 року «НАСОЛОДЖУЙСЯ. ВБОЛІВАЙ.» Незрівнянна гра кращих футболістів, неочікувані моменти під час гри та незабутні враження – все це та навіть більше яскравих моментів даруватиме бренд Pepsi упродовж року.

«У 2018 році запуск глобальної футбольної кампанії Pepsi є особливим для України, адже ми запрошуємо вболівальників з усього світу на фінал Ліги чемпіонів УЄФА в Києві. Енергія, азарт та насолода моментом – ось що поєднує бренд Pepsi з футболом. І цього року ми будемо насолоджуватися грою як ніколи раніше», – зазначила Жанна Стрельникова, маркетинг-менеджер категорії газованих напоїв компанії PepsiCo.

 Масштабна кампанія 2018 року «НАСОЛОДЖУЙСЯ. ВБОЛІВАЙ поєднує мистецтво та спорт на полі та за його межами. Бренд демонструє захопливий бік спорту разом із зірковою командою футболістів:

  • Лео Мессі – п`ятиразовий володар титулу “Найкращий Гравець Року” та чотириразовий переможець Ліги чемпіонів УЄФА;
  • Вієйра Марсело – всесвітньо відомий бразильський захисник та переможець Ліги чемпіонів УЄФА;
  • Тоні Кроос – німецький півзахисник, триразовий переможець Ліги чемпіонів УЄФА;
  • Карлі Ллойд – американська нападниця, дворазова володарка премії “Найкращий Гравець-Жінка”;
  • Деле Аллі – майбутня світова зірка футболу, дворазовий володар премії “Найкращий Молодий Гравець Року”

Особлива мистецька естетика присутня у всіх елементах бренду Pepsi: від лімітованої серії упаковок із зображенням гравців та зовнішньої реклами, яка є швидше витвором мистецтва, ніж звичайним білбордом, до сенсаційної телевізійної реклами, подібною за якістю до блокбастерів, що буде транслюватися у більш ніж 60 країнах у всьому світі.

Кінематографічний креативний ТБ-ролик

У рамках партнерства бренду Pepsi з Лігою чемпіонів УЄФА в глобальній телевізійній рекламі «НАСОЛОДЖУЙСЯ. ВБОЛІВАЙ зіркові гравці видовищно грають з вболівальниками в футбол прямо на вулиці – а грають вони м’ячами, шо наповнені фарбою. Зіркова команда футбольної кампанії Pepsi: Лео Мессі, Вієйра Марсело, Тоні Кроос, Карлі Ллойд і Деле Аллі – демонструє свою спритність та навички гри у футбол. Гравці прориваються крізь галасливий натовп та оминають кульки з фарбою, що летять звідусіль. Яскравовідчуваються  енергія та азарт: все більше людей з натовпу насолоджуються моментом, приєднуються до гри та підбадьорюють гравців.

Фарба вкриває стіни, вікна та людей з голови до ніг. А бренд Pepsi дарує вболівальникам нові враження від улюбленої гри. Трек “Light it Up (feat. Nyla & Fuse ODG) (Remix)” групи Major Lazer задає темп відео.

Мистецтво гри у футбол

Кожен спортсмен має свої унікальні риси, як-от: безперервна присутність Лео Мессі на футбольному майданчику та потужна техніка гри Марсело. Бренд Pepsi демонструє особливості гри кожного футболіста в серії чорно-білих портретів, знятих відомим фотографом Денні Клінчем. Світлини Денні Клінча розкривають дух, характер та енергію кожного гравця «команди» бренду Pepsi.

Митці з рідних країн футболістів розробили власні тлумачення особистих історій кожного гравця. Дієго Хіменес (відомий також як DIYE) (Аргентина), Бісіклета Сем Фрейо (Бразилія), Денніс Шустер (відомий також як DXTR) (Німеччина), Кім Сіелбек (США) та Йєн Макартур (Великобританія) розробили художні інтерпретації:

  • Лео Мессі – Денні Клінч – DIYE: DIYE створив візуальну метафору – Лева, який є уособленням Мессі на футбольному полі та поза його межами: темпераментний нападник і безперечний король футбольного поля.
  • Вієйра Марсело – Денні Клінч – Бісіклета: енергія та ефект присутності, які випромінює робота цього мистецького дуету, є відображенням сутності Марсело; елементи історії розповідають про інтереси футболіста, його рідне місто і відданість сім’ї та спорту.
  • Тоні Кроос – Денні Клінч – DXTR: грайливі ілюстрації зображують Кроос в образі «маестро» – безперечного лідера на полі, який майстерно керує професійною грою.
  • Карлі Ллойд – Денні Клінч – Кім Сіелбек: порівняння Ллойд на полі та поза його межами – агресивна та безкомпромісна і водночас покірна – відтворено митцем за допомогою поєднання жорстких та м’яких текстур, які формують дику палітру складних і глибоких емоцій.
  • Деле – Денні Клінч – Йєн: усі форми та текстури на зображенні спрямовані до Деле. Це підкреслює його неперевершене відчуття стилю, демонструє непередбачуваний і водночас кмітливий характер і стиль гри.

Упродовж всього року бренд Pepsi представлятиме новий унікальний контент та досвід для вболівальників, даючи їм можливість насолодитися грою, зокрема:

  • Особисті бесіди з гравцями;
  • Контент від авторитетного медіа про футбол та культуру вболівальників COPA90;
  • Розваги до фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, що відбудеться у Києві.

Приєднуйтеся до онлайн-спілкування з брендом Pepsi за допомогою хештегу #НАСОЛОДЖУЙСЯВБОЛІВАЙ.

Довідка. Про PepsiCo

Продукти компанії PepsiCo із задоволенням споживають приблизно однин мільярд разів на день в більш ніж 200 країнах світу. В 2016 році обсяги продажів склали 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker та Tropicana. Компанія виготовляє широкий асортимент смачних та корисних продуктів харчування і напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.

В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» — фундаментальне переконання компанії в тому, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталістю навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав та можливостей населення по всьому світу дозволяє PepsiCo залишатись успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію доступна на сайті — www.pepsico.com.

Про PepsiCo в Україні. PepsiCo Ukraine – один з лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків та сокової продукції, на якому представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». Портфель компанії включає також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральну воду «Ессентуки» та «Аква Минерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s та «ХрусТеам». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на рику молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування «Агуша». Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні доступна на сайті – www.pepsico.ua

Оставить комментарий