-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 2 дней назад
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
#Безчерг на «ОККО»: у ресторані мережі АЗК з’явилося перше інтерактивне меню
Новий ресторан A la minute на «ОККО», що знаходиться на трасі Київ-Одеса за Уманню (с. Фурманка), є улюбленим місцем відпочинку в дорозі для багатьох водіїв. Для того, щоб зробити процес замовлення ще швидшим та зручнішим, тут в пілотному режимі запрацював перший у мережі АЗК сервіс самообслуговування. Відтепер обрати страви й оплатити замовлення можна навіть не займаючи черги до каси.
Для цього у ресторанному залі встановлене велике дисплей-меню, що містить інформацію про всі страви, їх ціну та зображення. Гість гортає його, як екран планшета, а обрані ним позиції потрапляють у кошик. Коли замовлення сформовано повністю, воно моментально переадресовується на кухню. Оплатити ж його можна одразу через банківський термінал, встановлений поруч з дисплеєм. При цьому процесинг передбачає, що за всі придбані страви клієнту нараховуються бали програми Fishka. Водночас залишається й можливість розрахуватися готівкою – для цього потрібно отримати з модуля самообслуговування чек і з ним звернутися до каси.
Опанувати новий сервіс відвідувачам зовсім нескладно. Його функціонал, розроблений ІТ-фахівцями мережі «ОККО», є максимально зрозумілим і доступним. А в разі виникнення будь-яких питань адміністратор залу залюбки допоможе гостю. Для людей, котрі поспішають, такий інноваційний спосіб замовлення дає змогу суттєво зекономити час і не залишитися голодним під час тривалої мандрівки.
Уже в перші дні роботи модуля самообслуговування через нього проходило 5-7% усіх замовлень у ресторані. Очікується, що незабаром з набуттям популярності нового сервісу, цей показник зросте у 2-3 рази. За результатами роботи пілотного проекту у ресторані A la minute мережа «ОККО» розглядатиме можливість розширення його й на інші свої заклади.
Таким чином, мережа смачних заправок продовжує впроваджувати нові технологічні рішення на своїх АЗК. Нагадаємо, що навесні цього року на «ОККО» запустили інноваційний сервіс з «гарячими» вітринами, на яких гість може обрати великий асортимент готових теплих страв (від панкейків та бургерів до сосисок з картоплею та супу), не чекаючи на їхнє приготування.
Довідка:
«Концерн Галнафтогаз» є оператором мережі АЗК «ОККО» – однієї з найбільших автозаправних мереж в Україні, до складу якої входить понад 400 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє й найбільша в Україні мережа закладів харчування в дорозі, в тому числі 41 ресторан, які працюють під брендами A la minute, Pasta Mia та Meiwei. Підрозділи «Концерну Галнафтогаз» займаються також реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим та малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі «ОККО» діє 10 нафтобаз і 16 стаціонарних та мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. На 7 київських АЗК та ще 5 локаціях за межами автозаправних комплексів працюють пункти прийому власної мережі хімчисток Bolla.