-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
-
Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
-
Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
-
Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
-
Який смак твого літа? Відчуй його разом з новими сидрами ТМ Varto! - 28.07.2025
-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів
ПриватБанк подвоїть чайові найбільш активним офіціантам українських кафе і ресторанів, якщо вони отримуватимуть подяку від клієнтів у безготівковій формі через POS-термінали ПриватБанку на картки Mastercard.
Для цього треба підключитися на сайті банку до “Рейтингу діджитальних офіціантів”, що відкритий з 15 лютого до 15 квітня 2022 року. Потрапити до нього можуть всі, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard ПриватБанку. За підсумками рейтингу 20-ці найбільш діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів.
Нагадаємо, що чайові cashless — це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити «на чай», і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали ПриватБанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.
У 2021 році українці залишили cashless чайові офіціантам кафе і ресторанів на суму понад 80 млн грн, що стало абсолютним рекордом з моменту запуску ПриватБанком популярної технології безготівкових чайових та майже учетверо більше, ніж за підсумками 2020 року (24,5 млн грн).