-
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри - 22.09.2023
-
1020 грн штрафу за неподання малими виробництвами виноробної продукції звіту про свою діяльність - 06.09.2023
-
«Сільпо» за підтримки Мінветеранів запускає кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію» - 28.08.2023
-
Енергетик NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений грі S.T.A.L.K.E.R. 2, частуватиме відвідувачів Gamescom 2023 – найбільшої у світі виставки відеоігор - 21.08.2023
-
Без ліків! ТОП продуктів, які допоможуть нормалізувати тиск - 17.08.2023
-
До 17 000 грн штрафу за перевищення обсягів продажу магазинами безмитної торгівлі алкоголю та тютюну одній особі протягом доби - 16.08.2023
-
Медовий Спас на порозі: скільки коштує цьогоріч мед у супермаркетах - 10.08.2023
-
Як правильно зберігати продукти в холодильнику: дієві лайфхаки від Zakaz.ua - 07.08.2023
-
Zakaz.ua запустив у Львові доставку продуктів та напоїв з гастромаркету WINETIME - 04.08.2023
-
Сезон консервації 2023: в яку ціну обійдуться заготівлі на зиму - 28.07.2023
Українці у червні залишили в кафе та ресторанах більше 75 тисяч “цифрових чайових”
У червні українці залишили “на чай” офіціантам кафе і ресторанів більше 75 тисяч разів через сервіс cashless чайових ПриватБанку, найбільше з моменту запуску технології безготівкових чайових. Середня сума “подяки” в червні 2023 склала 99 грн.
“Сервіс чайових в POS-терміналах Приватбанку працює вже багато років і завжди чуємо довольні відгуки від офіціантів кафе та ресторанів” – каже Сергій Макаренко, керівник напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку. – Ми плануємо і надалі розширювати цей функціонал в нашому обладнанні”.
Загалом, за даними ПриватБанку, з початку 2023 року кількість безготівкових подяк у закладах харчування офіціантам склала 369 тисяч cashless чайових.
Нагадаємо, що до 25 серпня ПриватБанк подвоїть чайові найбільш активним офіціантам українських кафе і ресторанів, якщо вони отримуватимуть подяку від клієнтів у безготівковій формі через POS-термінали ПриватБанку на картки Mastercard.
Потрапити до неї можуть всі офіціанти, хто в період акції отримуватиме чайові виключно в безготівковому вигляді на картки Mastercard ПриватБанку. За підсумками акції 20-ці діджитальних офіціантів банк подвоїть отримані за період акції подяки від клієнтів, а заклади, де працюють переможці, отримають безкоштовну PR-кампанію.
Чайові cashless – це додаткова транзакція при розрахунку на терміналі. Відвідувач сам вибирає, скільки залишити “на чай”, і гроші зараховуються на картку офіціанта. Підключити сервіс може будь-який заклад харчування, де встановлені POS-термінали ПриватБанку. Детальніше про підключення можна дізнатися тут.