-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
-
Сирний фестиваль: незвичні поєднання або з чим найкраще смакує сир - 14.10.2024
-
Е-система обігу алкоголю, тютюну та рідин в електронних сигаретах запрацює з 2026 р. - 11.10.2024
-
ТОП-5 рецептів з цвітної капусти: як урізноманітнити осіннє меню - 11.10.2024
-
Виробники спирту та біоетанолу враховуватимуть гарантоване податкове зобов’язання з акцизного податку - 10.10.2024
Zakaz.ua запустив у Києві доставку з роздрібної мережі «Пчелка маркет»
У киян з’явилася можливість замовляти продукти через сервіс доставки Zakaz.ua з ще одного супермаркету — новим партнером стала торгова мережа «Пчелка маркет». Кур’єрська доставка здійснюється з магазину за адресою вул. Вацлава Гавела, 18.
Відзначимо, що ритейлерська мережа «Пчелка маркет» стала вже 12-м партнером міжнародної компанії Zakaz.ua, для яких сервіс здійснює доставку по Україні і допомагає розширити аудиторію споживачів за рахунок онлайн-замовлень.
Для замовлення на сайті і в мобільному додатку pchelka.zakaz.ua зараз доступно більше 8 500 позицій. З часом асортимент товарів буде розширюватися. На сайті також створений розділ з акційними пропозиціями, який дозволяє покупцям економити свої кошти.
Формують замовлення професійні комплектувальники сервісу, які будуть збирати все необхідне з полиць супермаркету відповідно до побажань клієнтів. Щоб нічого не забути, сайт сервісу Zakaz.ua пропонує формувати списки улюблених товарів, які можна замовити пізніше в кілька кліків.
Перед доставкою всі продукти зі списку замовлення упаковують у спеціальні термоящики, які зберігають правильний температурний режим. Вартість доставки товарів до дверей кур’єром становить 69 грн. Для нових клієнтів при замовленні на суму від 300 грн і вагою до 40 кг перші дві доставки безкоштовно. Також є можливість самовивозу з магазину, яка дозволяє оплачувати тільки вартість роботи комплектувальника — 24 грн.
Нагадаємо, що з 19 липня Zakaz.ua також почав здійснювати доставку товарів із мережі делікатес-маркетів «Космос», яка входить до складу групи компаній «Таврія В», одного з головних гравців продуктового ритейлу на півдні України.
«Показник зростання популярності продуктового онлайн-шопінгу стає дедалі більше, про це свідчить наша аналітика і рейтинги в ЗМІ відвідувань маркетплейсів. Тому, щоб задовольнити потреби наших клієнтів і розширити лінійку вибору товарів, ми регулярно підключаємо нові торгові мережі. На даний момент знаходимося на етапі підготовки до запуску доставки з ще декількома новими партнерами, про яких ви дізнаєтеся трохи пізніше в кінці серпня», — коментує Андрій Курський, CEO сервісу Zakaz.ua.
Довідка
Zakaz.ua – міжнародна компанія та лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні, яка заснована в 2010 році. Надає послуги замовлення і доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: Metro, Ашан, Novus, МегаМаркет, Екомаркет, Таврія В, Varus, City Market, Ultramarket, Восторг, Космос, Пчелка маркет. На сьогодні працює в 15 містах України (Київ, Дніпро, Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Львів, Житомир, Полтава, Миколаїв, Рівне, Івано-Франківськ, Чернівці, Маріуполь, Кривий Ріг), а також у Молдові (Кишинів, Бельці) та в Узбекистані (Ташкент). Власна IT-платформа дозволяє приймати, обробляти та доставляти замовлення максимально оперативно. Доставку замовлень здійснюють кур’єрами, які пройшли навчання у власному тренінговому центрі.
«Пчелка маркет» — мережа магазинів, що спеціалізується на реалізації продуктів харчування та супутніх товарів, необхідних для повсякденного життя. Однією з головних завдань компанії є створення комфортних магазинів «біля будинку» з оптимальним асортиментом товарів за доступними цінами. На сьогоднішній день в мережі 33 магазина по Україні — в Києві і області. Також рітейлер має в наявності продукцію власного виробництва: м’ясного цеху, пекарні, кулінарії.