-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 2 дней назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 2 дней назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Zakaz.ua запустив у Києві доставку з роздрібної мережі «Пчелка маркет»
У киян з’явилася можливість замовляти продукти через сервіс доставки Zakaz.ua з ще одного супермаркету — новим партнером стала торгова мережа «Пчелка маркет». Кур’єрська доставка здійснюється з магазину за адресою вул. Вацлава Гавела, 18.
Відзначимо, що ритейлерська мережа «Пчелка маркет» стала вже 12-м партнером міжнародної компанії Zakaz.ua, для яких сервіс здійснює доставку по Україні і допомагає розширити аудиторію споживачів за рахунок онлайн-замовлень.
Для замовлення на сайті і в мобільному додатку pchelka.zakaz.ua зараз доступно більше 8 500 позицій. З часом асортимент товарів буде розширюватися. На сайті також створений розділ з акційними пропозиціями, який дозволяє покупцям економити свої кошти.
Формують замовлення професійні комплектувальники сервісу, які будуть збирати все необхідне з полиць супермаркету відповідно до побажань клієнтів. Щоб нічого не забути, сайт сервісу Zakaz.ua пропонує формувати списки улюблених товарів, які можна замовити пізніше в кілька кліків.
Перед доставкою всі продукти зі списку замовлення упаковують у спеціальні термоящики, які зберігають правильний температурний режим. Вартість доставки товарів до дверей кур’єром становить 69 грн. Для нових клієнтів при замовленні на суму від 300 грн і вагою до 40 кг перші дві доставки безкоштовно. Також є можливість самовивозу з магазину, яка дозволяє оплачувати тільки вартість роботи комплектувальника — 24 грн.
Нагадаємо, що з 19 липня Zakaz.ua також почав здійснювати доставку товарів із мережі делікатес-маркетів «Космос», яка входить до складу групи компаній «Таврія В», одного з головних гравців продуктового ритейлу на півдні України.
«Показник зростання популярності продуктового онлайн-шопінгу стає дедалі більше, про це свідчить наша аналітика і рейтинги в ЗМІ відвідувань маркетплейсів. Тому, щоб задовольнити потреби наших клієнтів і розширити лінійку вибору товарів, ми регулярно підключаємо нові торгові мережі. На даний момент знаходимося на етапі підготовки до запуску доставки з ще декількома новими партнерами, про яких ви дізнаєтеся трохи пізніше в кінці серпня», — коментує Андрій Курський, CEO сервісу Zakaz.ua.
Довідка
Zakaz.ua – міжнародна компанія та лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні, яка заснована в 2010 році. Надає послуги замовлення і доставки продуктів харчування від найбільших роздрібних продуктових мереж України: Metro, Ашан, Novus, МегаМаркет, Екомаркет, Таврія В, Varus, City Market, Ultramarket, Восторг, Космос, Пчелка маркет. На сьогодні працює в 15 містах України (Київ, Дніпро, Запоріжжя, Харків, Одеса, Вінниця, Львів, Житомир, Полтава, Миколаїв, Рівне, Івано-Франківськ, Чернівці, Маріуполь, Кривий Ріг), а також у Молдові (Кишинів, Бельці) та в Узбекистані (Ташкент). Власна IT-платформа дозволяє приймати, обробляти та доставляти замовлення максимально оперативно. Доставку замовлень здійснюють кур’єрами, які пройшли навчання у власному тренінговому центрі.
«Пчелка маркет» — мережа магазинів, що спеціалізується на реалізації продуктів харчування та супутніх товарів, необхідних для повсякденного життя. Однією з головних завдань компанії є створення комфортних магазинів «біля будинку» з оптимальним асортиментом товарів за доступними цінами. На сьогоднішній день в мережі 33 магазина по Україні — в Києві і області. Також рітейлер має в наявності продукцію власного виробництва: м’ясного цеху, пекарні, кулінарії.