-
Для енергії та бадьорості! ТОП-10 продуктів від Zakaz.ua - 2 дней назад
-
Як порадувати себе найсмачнішим: 5 переваг купівлі кондитерських виробів у супермаркетах - 30.11.2023
-
Нові смакові відкриття: з чим краще смакує сир - 23.11.2023
-
ТОП-фруктів, овочів та горіхів: інфографіка від VARUS.UA - 13.11.2023
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах наприкінці року - 10.11.2023
-
Збалансоване харчування в осінній сезон: 10 найкорисніших продуктів - 06.11.2023
-
ТОП-15 осінніх товарів, придбаних через Zakaz.ua - 03.11.2023
-
Енергетики на травах, рослинне молоко, біопакування: на головній виставці у сфері харчів – ANUGA 2023 представили останні тренди - 02.11.2023
-
«Лавка Традицій» та Mastercard запрошують долучитися до безкоштовного триденного інтенсиву від «Фудпросвіти» - 31.10.2023
-
Який спосіб доставки продуктів обирають українці: статистика та інфографіка від zakaz.ua - 26.10.2023
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям
Національна збірна з футболу, не зважаючи ні на що, повертається на футбольне поле, щоб в матчах плей-офф вибороти право зіграти на Чемпіонаті світу. Разом зі збірною повертається і номінація “Лев Матчу”, але відтепер й у статусі благодійного проекту за ініціативи національного спонсора збірної ТМ “Львівське”
Відтепер, обираючи найкращого гравця в травневих матчах збірної на сторінці https://footballua.tv/levmatchu, голоси фанатів конвертуватимуться в фінансову підтримку України. Кожен голос переведеться в 1 грн. від компанії, після чого Carlsberg Ukraine спільно з Carlsberg Group примножать внесок футбольних фанів і передадуть кошти в благодійний проєкт “Понад усе”, який створений для надання довгострокової програми реабілітації жертв війни в Україні.
Українська збірна з футболу зіграє серію контрольних матчів, а після – продовжить боротьбу за право виходу до фінальної частини Чемпіонату світу 2022 у Катарі. Уже 11 травня жовто-блакитні зустрінуться у німецькому Менхенгладбаху із місцевою командою «Боруссія». І сьогодні підтримка збірної надзвичайно важлива, адже вона демонструє єдність всієї країни та світу. “Львівське”, як національний бренд, що завжди об’єднував українців, не може стояти осторонь.
Лев Матчу – уже став частиною футбольної історії, а відтепер кожен ваш голос – це допомога Українцям. Мільйони Українців – одна країна. Віримо в перемогу.
Carlsberg Ukraine — частина Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, сидр та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Seth&Riley’s Garage, та інші.
Під час війни в Україні Carlsberg Group прийняла рішення про припинення бізнесу в росії та вихід із ринку. Carlsberg Group, Carlsberg Foundation та Tuborg Foundation перерахували 75 мільйонів данських крон на допомогу Україні. З 24 лютого Carlsberg Ukraine почала виробляти питну воду та передавати її в різні регіони України. Компанія надає фінансову підтримку благодійним фондам та організаціям у Києві, Львові, Запоріжжі, Харкові, Вінниці та інших регіонах країни задля підтримки гуманітарних ініціатив. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/