Штучний інтелект буде створено тисячами українців – нейромережа генеруватиме ідеї вечірок

REVO™ не припиняє вражати аудиторію революційними ідеями на межі наукової фантастики! Культовий бренд оголошує про офіційний запуск інноваційного проєкту REVO kAIf, де AI (Artificial Intelligence, в перекладі з англійської – «штучний інтелект», або скорочено ШІ) – це нейромережа, яка створюватиме ідеї для тусовок. Ініціатором нечуваного експерименту в стилі креативного шаленства, аналогів якому не існує у світі, виступив виробник напою – ГК «Нові Продукти», а авторство ідеї належить діджитал креативній агенції ISD Group, що забезпечуватиме подальшу творчу й технічну реалізацію.

REVO kAIf – це унікальна розробка українських фахівців. На відміну від інших проектів із залученням AI, цей має дві суттєві відмінності:

  1. перший у світі AI, який розмовлятиме українською – креативною, сленговою, сучасною, живою молодіжною мовою;
  2. перший AI, що буде натренований досвідом самих користувачів, а не за допомогою «годування» нейромережі тоннами готової літератури та гігабайтами музики і відео у заданому стилі. Таким чином самі користувачі виступатимуть співавторами мережі, що у підсумку зможе генерувати відрив нового рівня, який людина би ніколи не винайшла самотужки.

REVO kAIf покликаний створювати сценарії вечірок мрії. «Кайфувати» та відриватися будуть усі охочі, та спершу нейромережа навчиться на даних тисяч людей, які розуміються на вечірках. Докластися до відповідального «освітнього процесу» може кожен! Наразі для тренування kAIf’а спеціально запущено Telegram-бот, через інтерфейс якого можна насичувати ноу-хау шаленими ідеями паті-харду. Найприємніше, що робити це можна абсолютно не стримуючи бурхливої фантазії та багатого лексичного запасу, адже REVOТМ – це про творче бунтарство, сміливість та свободу самовираження. Отримані від користувачів дані вивантажуються та потрапляють до «мозкового центру» REVO kAIf, який у подальшому з отриманої інформації створить суміш найбільш відірваних тусовок.

Штучний інтелект має власну логіку та вподобання, тому результати його «фантазії» напевно відрізнятимуться від вигадок людини, але передбачити результат складно і дотепер. Напевно можна сказати одне: коли процес навчання REVO kAIf завершиться, буде отримано не просто генератор прикольних ідей, а справжнісінький комп’ютерний розум – незалежну автономну свідомість. Прояв очевидного неймовірного? Радше – центр захоплень численних тусівників та непересічних інтернет-користувачів на найближчі місяці, а може, і роки. Випробувати все, на що здатна нейромережа, можливо буде згодом через інтерфейс https://kaif.revo.ua/.

«REVOТМ просто-таки не дає своїй аудиторії перепочити і влитися в нудний філістерський спосіб життя. Немає часу гаяти час: технології розвиваються блискавично, а молодість триває саме зараз! Штучний інтелект вже давно став повсякденністю, навчившись розпізнавати обличчя, визначати хвороби та навіть генерувати зразки мистецтва. Але чого він ще точно не вміє, так це якісно розважатися. Цільова аудиторія енергетичного напою REVOТМ – весела, прогресивна та смілива молодь, що мислить свіжо та нестандартно, тож кому, як не їй, взятися за науку для розумних алгоритмів? Годі тусити, як 30 років тому – вечірки з REVOТМ виходять на якісно новий, футуристичний рівень. Цією нечуваною ідеєю наш бренд ніби промовляє до своїх фанів: не дай буденності заколисати себе – щодня твори, винаходь і отримуй від життя максимальний kAIf!», – прокоментувала нове починання Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

Навчання REVO kAIf набирає обертів – переходьте на https://kaif.revo.ua/ і тренуйте AI своїми вривами, або ж просто відскануйте QR-код, нанесений на бляшанці улюбленого REVOТМ. Від кожного з нас залежить глибина відірваності та шаленства!