Людство почало частіше харчуватися снеками на основі фруктів

Дослідження незалежних експертів ринку харчових продуктів свідчать: поживні батончики дедалі більше претендують на роль їжі майбутнього.

Аналіз глобального ринку свідчить, що людство почало споживати більше снеків – середньостатистична людина тамує голод закусками понад п’ять разів на день. Щорічно цей показник продовжує зростати. За даними дослідницької компанії в галузі продуктів харчування Innova Market Insights попит на снеки на основі фруктів, на кшталт поживних батончиків на натуральній основі EatMe, є найбільш динамічним в категорії снеків. З 2012 до 2017 року їхня доля збільшилась у понад два рази – з 8 % до 18 %.

Починаючи з 2010 року домінуюча тенденція у сфері харчових продуктів – насичення глобального ринку і припинення його росту (і навіть спад в деяких регіонах) в натуральному вираженні, при малозначному зростанні в грошовому – стверджує міжнародне видання Natural Products Insider. Проте сегмент енергетичних батончиків і снеків на основі натуральних фруктів демонструє впевнене зростання як в натуральному, так і в грошовому вираженні.

Ріст сегменту зумовлений змінами в ставленні споживачів, що останніми роками все помітніше впливає на стан ринку снеків. Так, найбільшим попитом користуються батончики. Вони готові до вживання, їх зручно постійно мати при собі, щоб швидко відновити сили, коли потрібно терміново перекусити, або підживити дитину на прогулянці.

Згідно з дослідженнями міжнародної агропромислової корпорації Archer Daniels Midland, смакові відчуття й оригінальні поєднання складників лишаються важливим критерієм вибору для 51 % покупців снеків. Тож виробники прагнуть запропонувати споживачам різноманіття смаків і текстур в одному батончику.

Зростає увага, яку споживач приділяє «здоровим» інгредієнтам, з яких створено снеки, порівняно з увагою, що приділяється ціні. Споживацький вибір все більше обумовлюватиме відсутність консервантів і барвників, та вміст виключно натуральних компонентів, таких як горіхи, овочі, фрукти тощо.

Покоління міленіалів стимулює попит на додаткові нутрієнти в снеках. Їм потрібна їжа, що є чимось більшим, ніж просто перекус. Задля цього виробники снеків додають в свої продукти клітковину, протеїни, мінерали, вітаміни та інші біоактивні компоненти.

Саме таким є продукт EatMe від ГК «Нові Продукти». «Наші поживні батончики виготовлено з арахісу, моркви, ліщини, ізюму, папаї, імбиру, фініків і ананасу, та мають на додачу підвищений вміст клітковини, бета-каротину і кальцію. Це дієтичний продукт для дітей та дорослих, офіційно схвалений Українською асоціацією дієтологів. Вони повністю відповідають потребам сучасної людини, що живе в надзвичайно швидкому темпі, але дбає про себе і близьких», – каже Олена Селютина, директор по комунікаціям та PR, Групи Компаній “Нові Продукти.

Сегмент снеків становить наразі невелику частку загального ринку харчових продуктів. Але інтенсивний ріст цього сегменту впродовж вже багатьох років дозволяє припустити, що зручні готові до вживання закуски EatMe та їхні аналоги набуватимуть у найближчому майбутньому все більшого значення в щоденному раціоні людини.

Оставить комментарий