-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
FUZZ: бренд Pepsi змінить сучасну українську музику
26 червня бренд Pepsi презентував масштабний музичний проект FUZZ. Ця подія стала початком спільної роботи і колаборації найсміливіших українських музикантів. FUZZ – це виклик створювати принципово новий саунд. Першим, хто насмілився прийняти виклик міжнародного бренда, став Дмитро Шуров, лідер проекту Pianoбой. Разом з музичним продюсером Morphom він представив перший FUZZ, переглянути презентацію можна тут http://bit.ly/2txIxD2/. Впродовж наступних чотирьох місяців виклик прийматимуть по черзі відомі українські музиканти. З допомогою Morphom вони випускатимуть драйвові FUZZ-треки – ремікси на відомі хіти та цілком нові композиції, що стануть важливою подією в українській музиці.
«Цей проект багато значить, – прокоментував презентацію саунд-продюсер Роман Черенов, відомий слухачам як Morphom. – Він важливий не тільки для мене особисто, але й для мого саунду. FUZZ урізноманітнить українську музику, вдихне в неї драйв і новизну». Саунд-продюсер неодноразово підкреслював, що проект передусім про звук, а не про маркетинг і шоу-бізнес. Його мета – не продати щось споживачам, а порадувати слухачів свіжим звучанням.
Кожен музикант створює для своїх шанувальників особливий FUZZ. «Для Pianoбой пісня «На вершині» – перша колаборація з саунд-продюсером танцювальної музики і захоплюючий експеримент. Звісно, ніщо не замінить мені звук живого піаніно, але я щасливий, що ми з Ромою змогли довіритися один одному і разом створити в підсумку розривний стадіонний трек, що стане чимось новим в українській музиці. Сподіваюся, люди переживуть чимало вражаючих моментів під цю пісню», – поділився враженнями Дмитро Шуров, лідер гурту Pianoбой.
FUZZ подарує меломанам повністю нові композиції та нові аранжування відомих хітів. FUZZ-треки лунатимуть на радіостанціях країни все літо. Бренд Pepsi охоче підтримав музикантів, адже драйвовий саунд і пов’язаний з ним пошук яскравих моментів – частина філософії бренда. У жовтні 2017 року, після завершення проекту, за підтримки бренда відбудеться великий FUZZ-концерт. Відслідковувати новини проекту, а також переглянути та почути перший FUZZ-трек, можна тут: http://fuzz.pepsi.ua/.
Інформаційна довідка
Про PepsiCo
Продукти компанії PepsiCo із задоволенням споживають близько мільярда разів на день у понад 200 країнах. 2016 року обсяг продажів PepsiCo склав близько 63 мільярдів доларів США завдяки збалансованому портфоліо, що включає продукцію Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker і Tropicana. Компанія випускає широкий асортимент смачних і корисних продуктів харчування та напоїв, зокрема 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують один мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – фундаментальне переконання компанії, що її успіх нерозривно пов’язаний зі сталим розвитком навколишнього світу. Ми вважаємо, що постійне вдосконалення наших продуктів, відповідальне ставлення до захисту планети та розширення прав і можливостей людей у всьому світі дозволяють PepsiCo залишатися успішною глобальною компанією, яка створює довгострокову цінність для суспільства та своїх акціонерів. Додаткова інформація про компанію – на сайті www.pepsico.com
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія займає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». До портфелю компанії входять також газовані напої Pepsi, 7UP, Mirinda, холодний чай Lipton Ice Tea, мінеральна вода «Єсентуки» і «Аква Мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також займає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» та дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні – на сайті www.pepsico.ua
Про Morphom
Morphom – проект, заснований восени 2014 року українським музикантом, композитором та саунд-продюсером Романом Череновим. Вперше проект було заявлено на каналі ТЕТ у новорічну ніч 2015 року у рамках «Кращого концерту року». Він одразу привернув увагу слухачів та організаторів, які назвали його новим віянням в українській музиці.
Про FUZZ
FUZZ – це виклик. Майже 50 років тому легендарний гітарист Джимі Гендрікс не побоявся такого виклику. З дитинства закохавшись в гітару, він став родоначальником нового звучання – гітарного ефекту під назвою FUZZ, який набув широкого поширення серед музикантів. Хоча гітарний саунд досі заворожує, сьогодні в центрі уваги електронний контролер, завдяки якому всі композиції звучать по-іншому.