-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 2 дней назад
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
-
У bafood до Дня закоханих їжа заговорила про кохання - 08.02.2022
-
Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022 - 03.02.2022
Стало известно, кто чаще всего заказывает еду на дом
Молодое поколение лидирует среди клиентов служб доставки еды.
Динамика росты рынка онлайн-заказов еды каждый год увеличивается на 40-50% — рост намного более стремительный, чем во всех остальных сферах рынка e-commerce. Во многом этому способствуют молодые пользователи, воспитанные в эпоху Интернета — их они составляют ⅔ всех клиентов служб доставки еды. Сегодня этим людям от 15 до 34 лет.
По мнению экспертов, уже через несколько лет поколение Z (люди, родившиеся между 1995 и 2004 годом), будут устанавливать правила того, каким образом будут функционировать службы доставки еды.
Источник: TradeMaster.UA