-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
-
Fozzy Group запроваджує європейську систему маркування продуктів Nutri-Score - 16.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів на сніданок від Zakaz.ua. Частина 1 - 03.03.2023
-
ТОП-смачних бутербродів від Zakaz.ua. Частина 2 - 03.03.2023
-
Інфографіка: які продукти стали дешевше в українських супермаркетах протягом року - 25.01.2023
-
М’ясний ням! ТОП-рецептів смачних страв з курятини від Zakaz.ua - 19.01.2023
-
Запровадження попляшкового обліку алкоголю може створити надмірне навантаження для легальних операторів ринку - 17.01.2023
-
Індекс олів’є 2022: як за рік змінилася вартість новорічного салату - 27.12.2022
-
Консерви для ЗСУ, солодощі з Маріуполя та традиції українського чаювання: хто отримав підтримку у проєкті «Фудбудуємо майбутнє» - 21.12.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку з нового Ultramarket на Подолі - 15.12.2022
Стало известно, кто чаще всего заказывает еду на дом
Молодое поколение лидирует среди клиентов служб доставки еды.
Динамика росты рынка онлайн-заказов еды каждый год увеличивается на 40-50% — рост намного более стремительный, чем во всех остальных сферах рынка e-commerce. Во многом этому способствуют молодые пользователи, воспитанные в эпоху Интернета — их они составляют ⅔ всех клиентов служб доставки еды. Сегодня этим людям от 15 до 34 лет.
По мнению экспертов, уже через несколько лет поколение Z (люди, родившиеся между 1995 и 2004 годом), будут устанавливать правила того, каким образом будут функционировать службы доставки еды.
Источник: TradeMaster.UA