-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 2 дней назад
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
-
У bafood до Дня закоханих їжа заговорила про кохання - 08.02.2022
-
Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022 - 03.02.2022
Рынок доставки продуктов в России вырос за год на 50%
Интернет-ритейлеры и офлайновые сети в 2018 году доставили россиянам продуктов и других товаров на 23 млрд рублей. Рост год к году — 50%. Эти данные содержатся в исследовании компании «Infoline-Аналитика», которое цитирует «Коммерсантъ».
Лидерами рынка «Infoline-Аналитика» называет ритейлеров «Утконос» и Ozon. Выручка первого с учётом НДС составила 10,2 млрд рублей (рост год к году — 7%), второго — 3 млрд (рост — более 100%).
Следом идут «О’Кей» (1,7 млрд рублей; рост год к году — 33%), «Азбука вкуса» (1,5 млрд; рост — 25%) и «Ашан» (1,5 млрд, рост — 100%).
Самый большой рост продемонстрировал «Перекрёсток». Его выручка составила 1,3 млрд рублей, что в шесть раз больше, чем годом ранее.
Такими же примерно темпами растёт рынок доставки готовых блюд из кафе и ресторанов. Выручка принадлежащего Mail.ru Group сервиса доставки еды Delivery Club (контролирует 80% рынка) по итогам 2018 года прибавила 48%, достигнув 1,9 млрд рублей.
Источник: Секрет фирмы