-
Міксологія без міфів: новий рівень барної культури України у подкасті “Антискептик” від MAUDAU - 19.03.2025
-
Переваги онлайн-доставки VARUS.UA: Що купували українці взимку - 07.03.2025
-
Готуємо легко та корисно з VARUS.UA: ідеальні рецепти для весни! - 05.03.2025
-
VARUS презентує новинку від власної ТМ Varto: CremaVera — ідеальна пара до гарячих напоїв! - 27.02.2025
-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 21.02.2025
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 21.02.2025
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Продуктивність обладнання з виробництва спирту визначатиме науково-дослідний інститут - 13.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
McDonald’s обновил лого, упаковку и меню McCafé, бросив вызов Starbucks
Обновления включают новое лого, серию кофейных напитков и готовых к потреблению продуктов. В новом лого текст McCafé поместили в черный круг, а желтые точки на белом фоне придают минимализма и утонченности. Новая линейка McCafé Espresso бросает вызов Starbucks с серией напитков, включая макиато, мокко, и ряд латте, даже со вкусом пряной тыквы. В начале 2018 года McCafé и The Coca-Cola Company выпустят три напитка в бутылках McCafé Frappe со вкусом карамели, ванили и мокко. Благодаря такому обновлению McCafé может вскоре стать постоянным атрибутом на кофейной сцене и даже ослабить Starbucks и The Coffee Bean & Tea Leaf более низкими ценами.
Старое лого:
Новый дизайн: