-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 9 hours назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 16 hours назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Food&NonFoodMaster-2022
Запрошуємо Вас 9 вересня на XIII Міжнародну практичну конференцію Food&NonFoodMaster-2022 «Restart в партнерстві ритейлерів та постачальників в умовах воєнного та післявоєнного часу» на якій зберуться понад 300 ТОП менеджерів, ключових фахівців роздрібних мереж та компаній-постачальників.
У двох форматах: онлайн/Київ (UBI Конференц-хол, вул. Дорогожицька, 8)
В рамках конференції пройдуть:
- столи перемовин «мережа-постачальник» (унікальна можливість прямих переговорів в яких за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Молдова, Казахстан, Польща, Грузія та ін.),
- виставка та експозиція товарів, новинок, рішень та послуг для бізнесу,
- онлайн-трансляція (якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вас до ZOOM трансляції, де 3 камери та окремий чат будуть створювати для Вас ефект присутності).
Детальна программа:
Аналітична сесія Food&NonFoodMaster-2022
- Андрій Забловський, керівник Секретаріату Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України «Державні програми/інструменти підтримки бізнесу в умовах війни»
- Марина Забарило, director Consumer Panel, FMCG & Retail Ukraine GfK «Портрет нового покупця і трансформація FMCG-ринку»
- Кирило Єжов, директор з розвитку бізнесу «Кантар Україна» «Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями»
- Володимир Адамов, керівник напрямку логістика Consulting for Retail
FoodMaster-2022 «Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час» (6-й поверх, UBI Конференц-хол)
- Олена Асланова, директор Проектного офіса ТОВ “Омега”, мережа супермаркетів Varus «Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни уподобань споживача»
- Марія, провідний фахівець з клієнтського сервісу. Юлія Литвин, менеджер з клієнтського сервісу Carlsberg Ukraine «Адаптація бізнесу до нових умов. Швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів»
- Ольга Момчилович, директор з маркетингу мережаі маркетів «ЛотОК» «Портрет нового покупця та зміни у культурі споживання українців. Тенденції офлайн роздрібу»
- Панасенко Олексій, операційний директор NOVUS «Налагодження бізнесу після завершення війни або звільнення окремих території та збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи»
- Бартош Фурман, директор компанії Quantum International «Особливості ринку автоматизації в Україні сьогодні. Як не помилитися з вибором»
- Сергій Петров, комерційний директор мережі супермаркетів РОСТ м. Харків «Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах»
- Олег Шмуляєв, Заступник комерційного директора ПрАТ “МХП” «Антикризовий менеджмент – перші 7 днів війни. Нові виклики – чи зміниться культура споживання»
- Дмитро Канигін, Керівник Впроваджувального центру CONTO «Практичні кейси побудови архітектури управлінського обліку на базі продуктів BAS»
- Катерина Вершиніна та Андрій Саламатов, Інструктори з розвиття бізнесу, бізнес розвідники, співзасновники агенції 4Press та Green Duck Research, експерти Unit School of Business, консультанти EBRD. «Швидкі дослідження у кризовий час»
Дискусія з мережами (Управління асортиментом. Практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в нових умовах)
- Вікторія Шило, Керівник відділку закупівель Ашан Україна
- Наталія Суворова, Керівник відділу Стратегічного планування асортименту ТОВ «ДЦ УКРАЇНА», мережа Watsons.
- Роман Шлейко, Фахівець комерційного департаменту, Компанія “Львівхолод”, мережа «Рукавичка»
NonFoodMaster-2022 «Бізнес стратегії та тактики розвитку непродуктового роздрібу» (7-й поверх, UBI Конференц-хол)
- Ануш Тавмасян, СО-founder ISEI «Б’юті під час війни: як ми працювали та розвивали мережу після 24 лютого»
- Олександр Махорт, директор з продажів в Україні та на міжнародних ринках комп. Upeco. «Шляхи, методи виходу виробників на міжнародні ринки, особливості роботи з локальним рітейлом»
- Валентина Комарова, директор з маркетингу Citrus
- Олександр Дардалан, рroduct owner Фокстрот-Binance Pay «Вихід на нову аудиторію покупців в епоху зростання популярності цифрових активів»
Оберіть свій пакет участі та бронюйте кращі місця для своєї команди! Разом ми переможемо і на економічному фронті!
Чекаємо на Вас!