-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 1 день назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
У Domino’s появилась кнопка для заказа пиццы
Сеть пиццерий запустила серию физических кнопок для победителей конкурса в социальных сетях в Великобритании. Кнопка функционирует вместе с приложением через Bluetooth. Покупателям необходимо внести данные о себе, включая имена, адрес и свой заказ, и пицца будет доставляться каждый раз при нажимании кнопки. На сайте и приложении доступна также виртуальная версия кнопки. Вторая волна кампании будет запущена в феврале 2016 и возможно, новшество, будет доступно и для американских клиентов. С мая любители пиццы в США могли отправить заказ в Twitter с помощью эмодзи. Кроме того, бренд представил инновационный автомобиль доставки с микроволновой печью.
Источник: http://mmr.ua/show/u_dominos_poyavilasy_knopka_dlya_zakaza_pitstsy_?utm_campaign=traqli&utm_source=traqli&utm_medium=traqli&source=traqli