-
Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
-
Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
-
Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
-
Який смак твого літа? Відчуй його разом з новими сидрами ТМ Varto! - 28.07.2025
-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
-
Власна ТМ Varto презентує новинку з італійським характером — CANNOLI - 27.06.2025
-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 23.06.2025
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
В японском ресторане ДНК гостей будут учитывать при создании блюда
Ресторан Sushi Singularity в Токио работает по принципу гиперперсонализации. Все меню тут разрабатывают максимально “близко” к гостям.
Каждого посетителя необычного ресторана за 2 недели до визита просят принести коллекцию собственного ДНК: анализы слюны, кала и мочи. На основе собранных показателей ученые вместе с поварами составляют меню, которое будет максимально соответствовать особенностям организма клиента.
Помимо “лабораторных” исследований пищевых предпочтений в Sushi Singularity также обещают подавать суши, напечатанные на 3D-принтере. К роботизированным рукам принтера подключат 14 цилиндров, которые будут насыщать “базу” необходимыми питательными элементами.