-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 1 день назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
В японском ресторане ДНК гостей будут учитывать при создании блюда
Ресторан Sushi Singularity в Токио работает по принципу гиперперсонализации. Все меню тут разрабатывают максимально “близко” к гостям.
Каждого посетителя необычного ресторана за 2 недели до визита просят принести коллекцию собственного ДНК: анализы слюны, кала и мочи. На основе собранных показателей ученые вместе с поварами составляют меню, которое будет максимально соответствовать особенностям организма клиента.
Помимо “лабораторных” исследований пищевых предпочтений в Sushi Singularity также обещают подавать суши, напечатанные на 3D-принтере. К роботизированным рукам принтера подключат 14 цилиндров, которые будут насыщать “базу” необходимыми питательными элементами.