-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 2 дней назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям
Національна збірна з футболу, не зважаючи ні на що, повертається на футбольне поле, щоб в матчах плей-офф вибороти право зіграти на Чемпіонаті світу. Разом зі збірною повертається і номінація “Лев Матчу”, але відтепер й у статусі благодійного проекту за ініціативи національного спонсора збірної ТМ “Львівське”
Відтепер, обираючи найкращого гравця в травневих матчах збірної на сторінці https://footballua.tv/levmatchu, голоси фанатів конвертуватимуться в фінансову підтримку України. Кожен голос переведеться в 1 грн. від компанії, після чого Carlsberg Ukraine спільно з Carlsberg Group примножать внесок футбольних фанів і передадуть кошти в благодійний проєкт “Понад усе”, який створений для надання довгострокової програми реабілітації жертв війни в Україні.
Українська збірна з футболу зіграє серію контрольних матчів, а після – продовжить боротьбу за право виходу до фінальної частини Чемпіонату світу 2022 у Катарі. Уже 11 травня жовто-блакитні зустрінуться у німецькому Менхенгладбаху із місцевою командою «Боруссія». І сьогодні підтримка збірної надзвичайно важлива, адже вона демонструє єдність всієї країни та світу. “Львівське”, як національний бренд, що завжди об’єднував українців, не може стояти осторонь.
Лев Матчу – уже став частиною футбольної історії, а відтепер кожен ваш голос – це допомога Українцям. Мільйони Українців – одна країна. Віримо в перемогу.
Carlsberg Ukraine — частина Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, сидр та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Seth&Riley’s Garage, та інші.
Під час війни в Україні Carlsberg Group прийняла рішення про припинення бізнесу в росії та вихід із ринку. Carlsberg Group, Carlsberg Foundation та Tuborg Foundation перерахували 75 мільйонів данських крон на допомогу Україні. З 24 лютого Carlsberg Ukraine почала виробляти питну воду та передавати її в різні регіони України. Компанія надає фінансову підтримку благодійним фондам та організаціям у Києві, Львові, Запоріжжі, Харкові, Вінниці та інших регіонах країни задля підтримки гуманітарних ініціатив. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/