-
VARUS запускає космічний Сирний фестиваль - 29.09.2025
-
Пивоколада від MAUDAU: як затримати літо в келиху - 22.09.2025
-
FoodTech-2025: головні тренди харчових технологій - 16.09.2025
-
Додайте вогника улюбленим стравам: новий соус “Солодкий чилі” від ТМ Varto - 20.08.2025
-
Малиновий джин, фісташковий лікер і трохи сорому. Або чому смаковий алкоголь — це нова барна свобода - 14.08.2025
-
Смакує по-домашньому: нові пиріжки ТМ Varto — до Спаса та щодня! - 31.07.2025
-
Сезон барбекю в розпалі: добірка для ідеального пікніка - 31.07.2025
-
Який смак твого літа? Відчуй його разом з новими сидрами ТМ Varto! - 28.07.2025
-
Смак, вартий традицій: новинка хлібів ТМ Varto — вже у VARUS - 24.07.2025
-
Ринок кави й чаю в Україні: 10 млрд грн виручки за 2024 - 18.07.2025
Напій NON STOP додасть сил героям нової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
Бренд NON STOP офіційно анонсував колаборацію з комп’ютерною грою S.T.A.L.K.E.R. Банка енергетичного напою стане артефактом у довгоочікуваному продовженні гри – S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля.
Це вже друга співпраця NON STOP та S.T.A.L.K.E.R: вперше напій з’явився у грі S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля і став джерелом енергії для сталкерів ще у 2007 році. Він допомагав героям бігти швидше під час боїв та навіть із тяжкою зброєю.
S.T.A.L.K.E.R. – серія ігор, створена українською компанією GSC Game World. Події відбуваються в наш час, в альтернативній версії зони відчуження Чорнобильської АЕС. Гра представлена в жанрі шутер від першої особи, з елементами рольової гри та пригодницького бойовика. У світ вже вийшли три гри цієї серії, остання – у 2009 році. Шанувальники з нетерпінням чекали виходу улюбленої гри з осучасненою графікою і новими можливостями, адже робота над нею тривала понад десять років, а реліз кілька разів відкладався у зв’язку з повномасштабною війною.
Гра S.T.A.L.K.E.R. завоювала мільйони шанувальників по всьому світі. Лише у перший день продажів, 23 березня 2007 року, геймери придбали 30 тисяч екземплярів. За сюжетом, після аварії 1986 року в Зоні відчуження збудували секретні лабораторії, де вчені проводили експерименти з екстрасенсорними здібностями. Це призвело до другої катастрофи, в результаті якої з’явилися мутанти, смертоносні аномалії, а також цінні артефакти, за якими полюють сталкери. Головне завдання гри – досягти центру Зони. Проте заради цього сталкерам доводиться долати безліч випробувань, зокрема і кордони спецвійськ, які охороняють це надзвичайне місце від несанкціонованого вторгнення.
«Колаборація з цією легендарною грою – гарна можливість наочно продемонструвати дію нашого продукту. NON STOP и цій грі «працює» так само, як і в житті – додає енергії. А героям S.T.A.L.K.E.R. додаткові сили можуть зберегти життя, – підкреслив директор з маркетингу групи компаній «Нові Продукти» Борис Ткачов. – Ми дуже раді, що продовжуємо співпрацю навіть 16 років потому після нашої першої інтеграції. Впевнений, що S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля буде не менш успішною, ніж попередні версії, та вкотре приверне увагу до України та надзвичайних проєктів, які тут втілюються».
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні.
NON STOP – перший український енергетичний напій, абсолютний лідер, представлений на національному ринку з 2005 року, на сьогодні його частка перевищує 28%, NON STOP входить до портфелю брендів Групи Компаній «Нові Продукти», яка працює в Україні вже більше двох десяткив років, і експортує свою продукцію у більш ніж 20 країн світу (крім росії та білорусі). Від початку повномасштабної війни компанія постійно допомагає ЗСУ, ТрО та волонтерським організаціям власною продукцією, – снеками EatMe, водою «Природне Джерело». І вже передала бійцям ЗСУ 1 мільйон бляшанок лімітованого випуску NON STOP Military Edition і готується до виготовлення додаткового тиражу такого ж об’єма.