-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 21 hours назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Макдональдз в Україні запускає проєкт сортування й перероблення відходів із залів ресторанів
Тестове сортування упаковки компанія вводить для клієнтів 6 ресторанів Києва й 5 закладів Львова.
Завдяки цьому проєкту майже 2,6 мільйона українців приєднаються до екологічної ініціативи МакДональдз і почнуть сортувати відходи. Проєкт запущено в тестовому режимі, щоб налагодити процес сортування, збирання відходів і відправлення їх на перероблення, а надалі ввести роздільне збирання відходів у всій мережі. Уже до кінця 2021 року компанія планує запустити сортування в залах ресторанів більшості міст України.
У ресторанах Києва й Львова проводитимуть тестове сортування всіх видів упаковки. Для цього в залах для відвідувачів уже встановили спеціальні сортувальні станції з відповідними позначками, а відходи ділитимуть на папір, пластик, стакани, рідину й інше. Відсортовані відходи відправлятимуть на вторинне перероблення сировини.
Проєкт розраховано на кілька місяців, упродовж яких компанія протестує процеси й усуне можливі помилки, щоб масштабувати його на всі ресторани мережі.
Надалі компанія МакДональдз планує співробітництво з виробниками продукції, виготовленої з її вторинної сировини. Так, поліетилен і пластик можуть піти на виготовлення пакетів для сміття, картон — на вироблення підставок для напоїв. Це частина системи розширеної відповідальності з використання пакування.
МакДональдз також продовжує шукати екологічніші рішення для пакування й максимально зручного сортування. Наприклад, мережа зменшує кількість видів пластику, який використовує. Раніше їх було майже 25, а тепер цю цифру поступово зводять до мінімуму.
Нагадаємо, що МакДональдз в Україні зробив кілька важливих кроків на шляху до виконання взятого на себе глобального зобов’язання відповідального використання ресурсів.
Усе пакування продуктів на кухні компанія збирає й віддає на переробку. Це понад 120 тонн паперу, більш ніж 10 тонн пластику й 3,5 тонни пакувань Tetra Pak щомісячно.
У вересні 2020 року компанія відмовилася від використання пластикових контейнерів для салатів, замінивши їх паперовим пакуванням.
У червні 2020 року компанія повністю відмовилася від пластикових стаканчиків для холодних напоїв, замінивши їх стаканами зі 100-відсоткової целюлози із сертифікованої сировини PEFC з покриттям PE, які можна переробляти в Україні. 2019 року компанія відмовилася від пластикових кришечок для МакФлурі. А це зменшення відходів на 27,5 тонни пластику на рік. Екологічні програми компанії передбачають і зменшення викидів парникових газів.
Для цього МакДональдз реалізує кілька ініціатив: Уся використана олія йде на перероблення в біопаливо. Відпрацьованою водою з ресторанів поливають клумби й газони біля них. Використовують поновні джерела електроенергії: на дахах ресторанів установлюють сонячні батареї.