-
Топ замовлень навесні: що обирають клієнти і чому. Головні гастрофаворити на VARUS.UA - 4 hours назад
-
Що сказали б продукти, якби вміли говорити? - 4 hours назад
-
Що купити — щоб знати, що готувати - 09.05.2025
-
Літо на смак: насолоджуйся морозивом власного виробництва від VARUS! - 30.04.2025
-
Від овочів до вина: що найчастіше замовляють у великих містах України - 30.04.2025
-
Як змінюється поведінка покупців VARUS.UA: тренди, аналітика, адаптація - 29.04.2025
-
ТМ Varto презентує новинку: хрумкий перекус для активного життя! - 16.04.2025
-
BBQ MASTER: Сезон грилю починається саме зараз! - 31.03.2025
-
Що готувати, коли зовсім немає часу? Страви за 10 хвилин - 25.03.2025
-
Міксологія без міфів: новий рівень барної культури України у подкасті “Антискептик” від MAUDAU - 19.03.2025
Банани, картопля і пиво: що українці замовляють додому
Сервіс Raketa розповів, які продукти найчастіше купують через кур’єрську доставку
Карантинні обмеження змусили багатьох замовляти додому навіть продукти. Сервіс доставки Raketa дослідив вподобання українців і розповів, що найчастіше купують через кур’єрську доставку.
Як виявилося, найбільш затребуваним продуктом в період карантину стали банани. А от картопля тільки на другому місці з дворазовим відставанням. Тоді як третє місце дивує — в пік пандемії українці масово купували пиво торгової марки Corona.
На овочі та фрукти припадає понад 20% від загального числа замовлених продуктів, а на молочну продукцію та солодощі по 12,6% і 11,5% відповідно. Алкогольна продукція користується високим попитом, займаючи 11%, а ще 8,5% в кошику споживача отримали безалкогольні напої.
На м’ясо, рибу і ковбасні вироби припадає 8% від всіх замовлених продуктів. По 4% на хліб і випічку, товари особистої гігієни та побутову хімію, а також снеки. Тоді як попит на тютюнові вироби склав всього 1,5%.
Про компанію
Raketa — український сервіс доставки з кафе, ресторанів і супермаркетів. Компанія доставила своє перше замовлення 5 березня 2018 року. На сьогоднішній день послугами Raketa можна скористатися в Дніпрі, Києві, Львові, Харкові, Одесі, Вінниці, Вишневому, Павлограді, Запоріжжі, Полтаві та Кривому Розі. У 2020 році сервіс має намір зайти в 15 міст, після чого почнеться покриття всіх українських міст з населенням понад 200 тис.