-
Соцмережі як нова вітрина: як Telegram, Facebook й Instagram впливають на вибір продуктів у VARUS - 2 дней назад
-
Смак, що говорить сам за себе: TM Origin представляє новинку — латвійські шпроти в олії - 20.06.2025
-
Тобі можна дізнатися більше: у мережі VARUS проходять тижні рожевих вин - 20.06.2025
-
Літо на смак: відкрий свій океан з тунцем від ТМ Varto! - 13.06.2025
-
Солодке диво у VARUS: витончені цукерки “Північне сяйво” від власної ТМ Varto вже на полицях - 11.06.2025
-
Українці за минулий рік зʼїли морозива на понад 13,3 млрд грн - 02.06.2025
-
Почну з понеділка: складаємо кошик продуктів для правильного харчування - 28.05.2025
-
Нові чипси ВТМ Varto з різними смаками вже у VARUS - 27.05.2025
-
До Дня Києва у MAUDAU випустили комбучу зі смаком “Київського бузку” - 23.05.2025
-
Справжній смак італійських традицій: TM Origin представляє новинку — масло вершкове 82% - 22.05.2025
Стало известно, кто чаще всего заказывает еду на дом
Молодое поколение лидирует среди клиентов служб доставки еды.
Динамика росты рынка онлайн-заказов еды каждый год увеличивается на 40-50% — рост намного более стремительный, чем во всех остальных сферах рынка e-commerce. Во многом этому способствуют молодые пользователи, воспитанные в эпоху Интернета — их они составляют ⅔ всех клиентов служб доставки еды. Сегодня этим людям от 15 до 34 лет.
По мнению экспертов, уже через несколько лет поколение Z (люди, родившиеся между 1995 и 2004 годом), будут устанавливать правила того, каким образом будут функционировать службы доставки еды.
Источник: TradeMaster.UA