-
100 000 доларів! для ЗСУ зароблено на благодійній гастро-вечері в м.Рівне - 21 hours назад
-
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри - 22.09.2023
-
1020 грн штрафу за неподання малими виробництвами виноробної продукції звіту про свою діяльність - 06.09.2023
-
«Сільпо» за підтримки Мінветеранів запускає кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію» - 28.08.2023
-
Енергетик NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений грі S.T.A.L.K.E.R. 2, частуватиме відвідувачів Gamescom 2023 – найбільшої у світі виставки відеоігор - 21.08.2023
-
Без ліків! ТОП продуктів, які допоможуть нормалізувати тиск - 17.08.2023
-
До 17 000 грн штрафу за перевищення обсягів продажу магазинами безмитної торгівлі алкоголю та тютюну одній особі протягом доби - 16.08.2023
-
Медовий Спас на порозі: скільки коштує цьогоріч мед у супермаркетах - 10.08.2023
-
Як правильно зберігати продукти в холодильнику: дієві лайфхаки від Zakaz.ua - 07.08.2023
-
Zakaz.ua запустив у Львові доставку продуктів та напоїв з гастромаркету WINETIME - 04.08.2023
Лідер доставки їжі в США придбав стартап-виробника роботів-кулінарів
DoorDash, провідний американський сервіс доставки їжі, що пропонує свої послуги 390 тисячам продавців США, Канади, Австралії, зважаючи на мінливий світ, прийняв рішення про купівлю американського стартапу-виробника розумних автоматів Chowbotics. Це допоможе продавцям розширюватись, попри стрімкі зміни.
Умови угоди не розголошуються.
Роботи Chowbotics спеціалізуються на автоматизації приготування їжі. На замовлення клієнта здатні приготувати за тисячу варіантів свіжих салатів і закусок. Розміром як холодильник, можуть зберігати до 22 готових інгредієнтів. Розумна машина використовує інгредієнти для швидкого приготування близько 65 порцій свіжих салатів, закусок чи інших страв.
Формуючи замовлення, клієнти можуть на свій смак додавати чи забирати складники із рецепту обраного салату. Робот показує покупцю інформацію про калорійність страви, а далі — готує.
Минулого року стартап додав функцію — створювати замовлення попередньо через застосунок.
Відео: https://youtu.be/bzfj2BQYUro
DoorDash планує застосовувати технології Chowbotics для мінімізування витрат для продавців. Тобто збільшити меню, оминувши інвестиції у нові крамниці та персонал. Приміром, піцерії можуть пропонувати покупцям салати, а салат-бари — відчинити пунтки продажу на нових локаціях, для прикладу, в аеропортах.
Chowbotics створена 7 років тому у США. У 2018 році востаннє залучала інвестиції і тоді була оцінена в 46 мільйонів доларів. В пандемію продажі стартапу зросли: клієнти шукали безконтактні способи продажу їжі.
Відповідно до даних Fox Business, до початку 2021-го Chowbotics продала орієнтовно 125 розумних автоматів за ціною приблизно 35 тисяч доларів. Найпопулярніші роботи в університетах, медичних закладах і продуктових крамницях.
За матеріалами РБК