-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
-
У bafood до Дня закоханих їжа заговорила про кохання - 08.02.2022
-
Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022 - 03.02.2022
-
Focus Estate Fund придбав торговий кластер у Польщі та планує розширення портфеля в Європі - 01.02.2022
«Сильпо» открывает китайскую пельменную
Сеть продуктовых супермаркетов «Сильпо» продолжает развивать ресторанное направление вместе с бренд-шефом Марко Черветти и открывает китайскую пельменную «Дзяо-бар». В прошлом году ритейлер удивил появлением новых форматов супермаркетов «Сильпо», где можно было не только купить гастронимию, но и вкусно поесть прямо в магазине. Появление в компании бренд-шефа Марко Черветти способствовало открытию ресторана неаполитанской кухни Positano прошлой зимой, а сейчас — ресторана итальянской кухни Marcolino и, наконец, китайской пельменной Дзяо-бар. Напомним, что Fozzy Group уже много лет доказывает ресторанную экспертизу — чешскими ресторанами «Старомак» и «У Хромого Пола», а также заведениями La Bodeguita del Medio и Boulangerie. «Появление новых форматов уже под руководством Марко Черветти — естественное продолжение этой традиции для нашей сети», — комментирует пресс-служба Fozzy Group.
Источник: mmr.ua