-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
Юрій Ковриженко представить універсальні рішення Tork для рестораторів України
Відомий шеф-кухар, президент Bocuse d’Or Ukraine і телеведучий Юрій Ковриженко став амбассадором торгової марки Tork компанії Essity.
Визнаний експерт в області гастрономії, шеф-кухар ресторану української кухні Trypillia в Сеулі Юрій Ковриженко представить багатофункціональні та економічні рішення торгової марки Tork для ресторанного бізнесу і розповість, які матеріали необхідні на сучасній професійній кухні міжнародного рівня. Юрій Ковриженко навчався у кращих кулінарних школах Європи, в тому числі в Ferrandi (Париж), Ecole Ritz Escoffier (Париж), Basque Culinary Center (Сан-Себастьян) та IFSE (П’ємонт, Турин), і зараз є послом української кухні від Міністерства закордонних справ.
Завдяки своєму великому досвіду він знає, як має виглядати робоче місце шефа у відповідності із суворими європейськими вимогами до гігієни. «Для будь-якого шефа дуже важливим є дотримання високих стандартів гігієни, турбота про здоров’я та безпеку гостей і персоналу ресторану. Саме тому я вирішив стати амбасадором торгової марки Tork в Україні, адже ми поділяємо одні й ті ж цінності. Екологічні та економічні рішення для кухні і залу — причини, з яких тисячі моїх колег по всьому світу обирають саме Tork», — каже Юрій Ковриженко.
Розвиток гігієнічної культури, турбота про харчову та екологічну безпеки — ключові завдання Tork, які торгова марка реалізує за допомогою своїх освітніх програм і талановитих амбасадорів. Зараз вимоги до гігієни та очікування гостей ресторанів як ніколи високі. Щоб залишатися серйозними гравцями на ринку HoReCa, рестораторам необхідно стати справжніми фахівцями у сфері професійної гігієни і якомога швидше впроваджувати ефективніші та безпечніші повсякденні практики. Наприклад, відмовитися від ганчірок та вафельних рушників на користь одноразових нетканих і паперових протиральних матеріалів, використання яких в рази скорочує ризик перехресного забруднення. Тут значну допомогу можуть надати виробники професійної гігієнічної продукції та експерти в ресторанному бізнесі, такі як Юрій Ковриженко, котрі добре розуміються на тому, як ефективно організувати роботу на кухні і застосовувати сучасні гігієнічні матеріали.
«Співпрацюючи з професіоналами такого рівня, як Юрій Ковриженко, ми можемо на практиці продемонструвати, що підтримувати високі стандарти гігієни на професійній кухні зовсім не так складно, як здається на перший погляд. Якщо шеф та його команда використовують якісні гігієнічні матеріали на кухні, то рутинні процеси спрощуються, і з’являється більше часу на творчість, пошук нових смаків та поєднань», — вважає комерційний директор професійного асортименту Tork компанії Essity Максим Барков.
В рамках співпраці Tork з Юрієм Ковриженком запланована серія освітніх і навчальних заходів та матеріалів про тренди в гастрономічному світі і в області гігієни, які будуть виходити в соціальних мережах і виданнях сегмента HoReCa.
Про торгову марку Tork®
Торгова марка Tork пропонує професійну гігієнічну продукцію і послуги своїм клієнтам, серед яких — ресторани, заклади охорони здоров’я та освіти, офіси і промислові підприємства. Асортимент продукції включає диспенсери, паперові рушники, туалетний папір, мило, серветки, а також матеріали для протирання та очищення для професійних кухонь і промислових об’єктів. Завдяки своїм знанням в області гігієни, а також функціональному дизайну та екологічності продукції ТМ Tork змогла стати одним з важливих гравців ринку. Tork — міжнародна марка Essity та надійний діловий партнер для клієнтів в 80 країнах. Щоб бути в курсі останніх новин і новинок від Tork, відвідайте сайт www.tork.uа.
Про компанію Essity в Україні
Компанія «ЕССІТІ Україна» (Essity Ukraine LLC) — уповноважений представник міжнародної компанії Essity, на території України працює з 1997 року і представляє продукцію п’яти торгових марок: Libero, Libresse, Tena, Zewa і Tork.
В українському підрозділі компанії працюють близько 75 співробітників.
Більш детальну інформацію можна дізнатися на сайті: www.essity.com