-
Zakaz.ua запустив доставку продуктів у Харкові - 16 hours назад
-
«Львіварня» проводить безкоштовні екскурсії для тимчасово переселених українців - 2 дней назад
-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 19.05.2022
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
У Львівському TРЦ Forum Lviv відкрився McDonald’s з досвідом майбутнього
Відтепер у McDonald’s у ТРЦ FORUM LVIV замовляти страви можна на касі, чи терміналі самообслуговування.
Новий принцип роботи касової зони є більш зручний для відвідувача. Прилавок розділений на дві частини – для замовлення та для отримання страв. Відтак, відвідувачі, які очікують на замовлення, та відвідувачі, які роблять замовлення, не заважають один одному.
Термінали самообслуговування є обов’язковим елементом ресторанів з досвідом майбутнього, оскільки дозволяють відвідувачам спокійно та без поспіху оглянути всі страви з меню у електронному форматі, зробити замовлення та оплатити його за допомогою картки чи готівкою на касі, а потім забрати страви у зоні видачі.
В ресторанах з досвідом майбутнього оновлюється форма одягу співробітників та дизайн меню. А новий принцип роботи кухні «Приготовано для тебе», дозволить відвідувачу додавати чи забирати інгредієнти в бургерах на свій смак. Наприклад, можна буде додати до улюбленого Дабл Чізбургеру ще один біфштекс, чи замовити бургер Маестро з чотирма додатковими інгредієнтами.
«Ми постійно працюємо над вдосконаленням нашого портфелю брендів, для того щоб запропонувати львів’янам найбажаніші та найактуальніші бренди та концепти. Для нас важливо надати відвідувачу ТРЦ FORUM LVIV унікальний досвід здійснення покупок. А коли, це підтримується та підсилюється і оновленнями концептів закладів орендарів, заразом ми досягаємо максимального ефекту«, — коментує Марина Нестеренко, директор ТРЦ FORUM LVIV.