У королівській родині з’явився новий принц: бренд KING’S BRIDGE розширює лінійку благородним поєднанням Cognac & Coffee

Бренд KING’S BRIDGE™️ від Групи Компаній «Нові Продукти», який представлений на ринку України понад 15 років, розширив лінійку слабоалкогольних коктейлів новим витонченим смаком – Cognac & Coffee. Новинку вже можна знайти на полицях магазинів у зручному форматі бляшанки об’ємом 0,45 л.

KING’S BRIDGE™️ – це перевірена часом класика в сучасній інтерпретації. Мікси-дуети на основі джину або бренді залишаються одними з найбільш популярних напоїв серед шанувальників благородних коктейлів. Трохи марочного коньяку з витонченими нотками дубової діжки і ароматної заварної кави – і от новий аристократичний смак Cognac & Coffee, що якнайкраще доповнить королівську родину напоїв KING’S BRIDGE™️.

ГК «Нові Продукти» є лідером на українському ринку слабоалкогольних напоїв. Дані аналітичного звіту Держкомстату за 2020 рік свідчать, що продукція виробника має частку в категорії понад 70%. KING’S BRIDGE™ з’явився у портфелі компанії у 2006 році та став першим в Україні слабоалкогольним коктейлем в алюмінієвій бляшанці. За підсумками продажів 2020-го року частка бренда складає 11% від загального обсягу українського ринку САН.

«Наш новий смак – це традиційне гармонійне поєднання, що вже багато століть є улюбленим серед мільйонів людей. Саме тому ми вирішили, що Cognac & Coffee неодмінно сподобається поціновувачам міксів-дуетів KING’S BRIDGE™️. Адже ми постійно працюємо над удосконаленнями відповідно до вподобань наших споживачів: це нові смакові поєднання та нові формати для прихильників нетлінної класики, що живуть у ритмі сучасного динамічного міста. І ми точно знаємо, що це має результат. Частка бренда стрімко зростає: тоді як у 2017 році продажі KING’S BRIDGE™️ в Україні становили 3 млн л, нині це вже майже 8 млн л» – розповідає Геннадій Довгань, маркетинг-директор ГК «Нові Продукти».

Окрім нового Cognac & Coffee, у колекції KING’S BRIDGE™️ представлені ще три актуальні смаки у форматі алюмінієвої бляшанки: бренді з колою – Brandy & Cola, традиційне поєднання джину з тоніком – Gin & Tonic, та оригінальний мікс джину з натуральним грейпфрутовим соком – Gin & Grapefruit. Останні два смаки на основі настоянки «Джин Кінгз Бридж» також випускаються у скляній пляшці формату 0,33 л.

Група Компаній «Нові Продукти»один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA. 

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.