-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
-
Кожен на своєму фронті: ГК «Нові Продукти» продовжує активно працювати та надавати допомогу армії та суспільству - 13.04.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку товарів з «Таврія В» в Одесі - 08.04.2022
-
Група Компаній «Нові Продукти» продовжує активну діяльність в умовах війни! Завод працює, товар виробляється, постачання відновлено - 21.03.2022
-
ПриватБанк подвоїть цифрові чайові кращим офіціантам кафе та ресторанів - 22.02.2022
-
«Динамо» у твоєму серці і на твоєму PIT BULL™: оновлений дизайн енергетика у футбольному стилі - 18.02.2022
-
У bafood до Дня закоханих їжа заговорила про кохання - 08.02.2022
-
Новий вигляд, колишній смак: редизайн бляшанки REVO™ 2022 - 03.02.2022
-
Focus Estate Fund придбав торговий кластер у Польщі та планує розширення портфеля в Європі - 01.02.2022
Термінові новини: в Україні з’явилася власна «ВАКЦИНА»
Щойно стало відомо, що нарешті з’явилась українська «ВАКЦИНА».
Вона не лікує, проте сприяє позитивному настрою.
Відпускається без рецепта. Протостовано на людях. Всім сподобалось.
Як усім відомо, вакцина повинна забезпечувати появу імунітету. На відміну від інших, наша «ВАКЦИНА» створена зупинити пандемію нудьги. Вона працює проти невдалої п’ятниці, похмурого друга, чи інших сумних речей. Під час вживання нашої «ВАКЦИНИ» самоізоляція не обов’язкова!
Рецептурна специфіка «ВАКЦИНИ» полягає у додаванні корисних інгредієнтів багатих на вітаміни А, С і Е з натуральними компонентами ягід червоної горобини, меду, імбиру, лимона і апельсина. При цьому, горілка виключно м’яка, питка і без яскраво виражених смакових особливостей.
Українці — народ з почуттям гумору, так само як і наша нова горілка. Тому цільова аудиторія найширша — споживачі 18+ виключно з почуттям гумору.
Зовнішній вигляд продукту підкорює своєю безпосередністю. Аптечний модерн, пляшка і етикетка з сучасним трендовим дизайном лікарських форм, а окремі елементи такого дизайну виконані зі смаком і гумором, що акцентує на «вірусний» характер бренду.
Позитивна новина, що «ВАКЦИНА» не одна! На ринку представлено 2 позиції «ВАКЦИНИ», склад яких ідеально підходить для любителів класичних білих горілок:
«Вакцина N1» вийшла по-справжньому особливою. Пропорції ароматних спиртів імбіру й меду, плодів шипшини, ефірної олії та лимона ідеально формують м’який смак горілки, особливу гармонію аромату і бажання спробувати напій ще;
«Вакцини N2», у цій горілці застосовується настій імбиру, ароматні спирти ефірної олії, апельсина, горобини. Це все для того, щоб зробити її смак більш м’яким, а аромат округлим, з підвищеною питкістю.
Маємо перші відгуки «ПРОТОСТОВАНИХ»: «Не боляче і весело! А з побічних ефектів — лише співання пісень та гучні застілля!»
Думаєте, яку ж «ВАКЦИНУ» обрати? Беріть одразу дві!
P.S.: Споживайте відповідально, бо «ВАКЦИНИ» має вистачити на всіх!