-
Для енергії та бадьорості! ТОП-10 продуктів від Zakaz.ua - 2 дней назад
-
Як порадувати себе найсмачнішим: 5 переваг купівлі кондитерських виробів у супермаркетах - 30.11.2023
-
Нові смакові відкриття: з чим краще смакує сир - 23.11.2023
-
ТОП-фруктів, овочів та горіхів: інфографіка від VARUS.UA - 13.11.2023
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах наприкінці року - 10.11.2023
-
Збалансоване харчування в осінній сезон: 10 найкорисніших продуктів - 06.11.2023
-
ТОП-15 осінніх товарів, придбаних через Zakaz.ua - 03.11.2023
-
Енергетики на травах, рослинне молоко, біопакування: на головній виставці у сфері харчів – ANUGA 2023 представили останні тренди - 02.11.2023
-
«Лавка Традицій» та Mastercard запрошують долучитися до безкоштовного триденного інтенсиву від «Фудпросвіти» - 31.10.2023
-
Який спосіб доставки продуктів обирають українці: статистика та інфографіка від zakaz.ua - 26.10.2023
Співзасновник bafood Дмитро Дубілет: ми запускаємо додаток і винагороджуємо найактивніших клієнтів
Український фудтех-стартап bafood запускає новий додаток, у якому зібрані всі «кухні» бренду. З цієї нагоди компанія оголосила про розіграш абонементів на обіди серед користувачів.
Завантажити застосунок можна за посиланням.
Мобільний додаток від bafood об’єднає усі кухні, які представлені в «віртуальних ресторанах» компанії: домашня їжа, паназійські страви та стріт-фуд. Безкоштовна доставка за 30 хвилин, простий інтерфейс і миттєва служба підтримки в месенджерах — новий сервіс покликаний спростити замовлення страв і зекономити час клієнтів.
Щоб зробити додаток максимально зручним для користувачів, bafood пропонує киянам залучитися до його розвитку та взяти участь у розіграші. Для цього потрібно зареєструватися у сервісі, протестувати застосунок і запропонувати власні ідеї та рішення щодо покращення його дизайну або функціоналу. Чим більше пропозицій — тим більше шансів отримати один з абонементів на обіди від bafood.
«Одна з головних цінностей bafood — клієнтоорієнтованість. Ми прагнемо зробити наш додаток якомога зручнішим для клієнтів, саме тому в онлайн-режимі залучаємо їх до взаємодії. Із запуском нового додатку ми вирішили геймифікувати цей процес та зробити його вигідним для обох сторін: ми отримуємо чесний фідбек, який допоможе вдосконалити наші послуги, а клієнти — технологічний та корисний сервіс», — зазначає один із засновників bafood Андрій Барашенко.
Розіграш проходитиме у самому додатку, а свої ідеї користувачі зможуть надіслати в телеграм-бот @bafood_feedback_bot.
Мета bafood — не лише створити технологічний додаток, але й об’єднати навколо компанії однодумців, які хочуть жити у новій моделі споживання майбутнього, де взагалі не потрібно готувати. Це небайдужі, лояльні клієнти, які цінують свій час, а тому звикли обирати якісні, інноваційні продукти.
Відзначимо, застосунок bafood вже можуть протестувати користувачі IOS, а згодом він буде доступний на пристроях Android, а також у веб-версії.
Про bafood: фудтех-стартап, заснований восени 2020 року. Власна доставка вже має у Києві 6 точок: в центрі, на Правому та Лівому березі. bafood руйнує стереотипи щоденного харчування та допомагає клієнтам звільнитися від рутини приготування їжі і реінвестувати свій час у себе: кар’єру, спорт, емоції.
Як раніше зазначав Дмитро Дубілет, один з менторів bafood, у своєму телеграм-каналі: одна з переваг «віртуальних кухонь» — це відсутність витрат на обслуговуючий персонал та інтер’єр закладів, що дозволяє купувати інгредієнти високої якості й інвестувати у правильні технології.