-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах з початку року - 08.06.2023
-
Худнемо до літа! ТОП дієтичних продуктів - 26.05.2023
-
Лідер ринку слабоалкогольних напоїв – SHAKE™ святкує ювілей - 23.05.2023
-
Дерусифікація товарів у продуктовому ритейлі - 18.05.2023
-
Шашличний сезон 2023: як вибрати м’ясо та яка його вартість у супермаркетах - 12.05.2023
-
Напій NON STOP додасть сил героям нової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля - 08.05.2023
-
Лайфхаки вибору якісних манго, лічі, рамбутану та інших екзотичних фруктів - 04.05.2023
-
Індекс борщу: як змінилася вартість української страви - 27.04.2023
-
Великдень 2023: що покласти у кошик до церкви та у скільки обійдуться святкові смаколики - 05.04.2023
-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
Співзасновник bafood Дмитро Дубілет: ми запускаємо додаток і винагороджуємо найактивніших клієнтів
Український фудтех-стартап bafood запускає новий додаток, у якому зібрані всі «кухні» бренду. З цієї нагоди компанія оголосила про розіграш абонементів на обіди серед користувачів.
Завантажити застосунок можна за посиланням.
Мобільний додаток від bafood об’єднає усі кухні, які представлені в «віртуальних ресторанах» компанії: домашня їжа, паназійські страви та стріт-фуд. Безкоштовна доставка за 30 хвилин, простий інтерфейс і миттєва служба підтримки в месенджерах — новий сервіс покликаний спростити замовлення страв і зекономити час клієнтів.
Щоб зробити додаток максимально зручним для користувачів, bafood пропонує киянам залучитися до його розвитку та взяти участь у розіграші. Для цього потрібно зареєструватися у сервісі, протестувати застосунок і запропонувати власні ідеї та рішення щодо покращення його дизайну або функціоналу. Чим більше пропозицій — тим більше шансів отримати один з абонементів на обіди від bafood.
«Одна з головних цінностей bafood — клієнтоорієнтованість. Ми прагнемо зробити наш додаток якомога зручнішим для клієнтів, саме тому в онлайн-режимі залучаємо їх до взаємодії. Із запуском нового додатку ми вирішили геймифікувати цей процес та зробити його вигідним для обох сторін: ми отримуємо чесний фідбек, який допоможе вдосконалити наші послуги, а клієнти — технологічний та корисний сервіс», — зазначає один із засновників bafood Андрій Барашенко.
Розіграш проходитиме у самому додатку, а свої ідеї користувачі зможуть надіслати в телеграм-бот @bafood_feedback_bot.
Мета bafood — не лише створити технологічний додаток, але й об’єднати навколо компанії однодумців, які хочуть жити у новій моделі споживання майбутнього, де взагалі не потрібно готувати. Це небайдужі, лояльні клієнти, які цінують свій час, а тому звикли обирати якісні, інноваційні продукти.
Відзначимо, застосунок bafood вже можуть протестувати користувачі IOS, а згодом він буде доступний на пристроях Android, а також у веб-версії.
Про bafood: фудтех-стартап, заснований восени 2020 року. Власна доставка вже має у Києві 6 точок: в центрі, на Правому та Лівому березі. bafood руйнує стереотипи щоденного харчування та допомагає клієнтам звільнитися від рутини приготування їжі і реінвестувати свій час у себе: кар’єру, спорт, емоції.
Як раніше зазначав Дмитро Дубілет, один з менторів bafood, у своєму телеграм-каналі: одна з переваг «віртуальних кухонь» — це відсутність витрат на обслуговуючий персонал та інтер’єр закладів, що дозволяє купувати інгредієнти високої якості й інвестувати у правильні технології.