-
Масниця 2024: як за рік змінилися ціни на продукти для млинців - 15.03.2024
-
День святого Патрика: тематичні рецепти - 14.03.2024
-
На кефірі, з шоколадом, овочами чи лососем: святкуємо Колодій разом із VARUS - 12.03.2024
-
Масляна 2024: ТОП-5 дієтичних рецептів млинців - 11.03.2024
-
Місяць ірландського різномаїжжя: День Святого Патрика у VARUS - 04.03.2024
-
Огляд асортименту риби на VARUS.UA: від тріски до лосося - 28.02.2024
-
Zakaz.ua запустив у Дніпрі доставку з WINETIME - 28.02.2024
-
Здорове харчування – це смачно і доступно. ТОП-10 продуктів, які заряджають енергією - 20.02.2024
-
Міфи про каву: ранковий ритуал чи залежність. 10 ключових фактів - 13.02.2024
-
День Закоханих: романтичні страви, які можна приготувати вдома - 08.02.2024
Співзасновник bafood Дмитро Дубілет: ми запускаємо додаток і винагороджуємо найактивніших клієнтів
Український фудтех-стартап bafood запускає новий додаток, у якому зібрані всі «кухні» бренду. З цієї нагоди компанія оголосила про розіграш абонементів на обіди серед користувачів.
Завантажити застосунок можна за посиланням.
Мобільний додаток від bafood об’єднає усі кухні, які представлені в «віртуальних ресторанах» компанії: домашня їжа, паназійські страви та стріт-фуд. Безкоштовна доставка за 30 хвилин, простий інтерфейс і миттєва служба підтримки в месенджерах — новий сервіс покликаний спростити замовлення страв і зекономити час клієнтів.
Щоб зробити додаток максимально зручним для користувачів, bafood пропонує киянам залучитися до його розвитку та взяти участь у розіграші. Для цього потрібно зареєструватися у сервісі, протестувати застосунок і запропонувати власні ідеї та рішення щодо покращення його дизайну або функціоналу. Чим більше пропозицій — тим більше шансів отримати один з абонементів на обіди від bafood.
«Одна з головних цінностей bafood — клієнтоорієнтованість. Ми прагнемо зробити наш додаток якомога зручнішим для клієнтів, саме тому в онлайн-режимі залучаємо їх до взаємодії. Із запуском нового додатку ми вирішили геймифікувати цей процес та зробити його вигідним для обох сторін: ми отримуємо чесний фідбек, який допоможе вдосконалити наші послуги, а клієнти — технологічний та корисний сервіс», — зазначає один із засновників bafood Андрій Барашенко.
Розіграш проходитиме у самому додатку, а свої ідеї користувачі зможуть надіслати в телеграм-бот @bafood_feedback_bot.
Мета bafood — не лише створити технологічний додаток, але й об’єднати навколо компанії однодумців, які хочуть жити у новій моделі споживання майбутнього, де взагалі не потрібно готувати. Це небайдужі, лояльні клієнти, які цінують свій час, а тому звикли обирати якісні, інноваційні продукти.
Відзначимо, застосунок bafood вже можуть протестувати користувачі IOS, а згодом він буде доступний на пристроях Android, а також у веб-версії.
Про bafood: фудтех-стартап, заснований восени 2020 року. Власна доставка вже має у Києві 6 точок: в центрі, на Правому та Лівому березі. bafood руйнує стереотипи щоденного харчування та допомагає клієнтам звільнитися від рутини приготування їжі і реінвестувати свій час у себе: кар’єру, спорт, емоції.
Як раніше зазначав Дмитро Дубілет, один з менторів bafood, у своєму телеграм-каналі: одна з переваг «віртуальних кухонь» — це відсутність витрат на обслуговуючий персонал та інтер’єр закладів, що дозволяє купувати інгредієнти високої якості й інвестувати у правильні технології.