-
VARUS презентує новинку від власної ТМ Varto: CremaVera — ідеальна пара до гарячих напоїв! - 27.02.2025
-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 21.02.2025
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 21.02.2025
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Продуктивність обладнання з виробництва спирту визначатиме науково-дослідний інститут - 13.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
Єдиний реєстр місць зберігання продукції зі спирту і тютюну запрацює впродовж 60 днів - 28.01.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям
Національна збірна з футболу, не зважаючи ні на що, повертається на футбольне поле, щоб в матчах плей-офф вибороти право зіграти на Чемпіонаті світу. Разом зі збірною повертається і номінація “Лев Матчу”, але відтепер й у статусі благодійного проекту за ініціативи національного спонсора збірної ТМ “Львівське”
Відтепер, обираючи найкращого гравця в травневих матчах збірної на сторінці https://footballua.tv/levmatchu, голоси фанатів конвертуватимуться в фінансову підтримку України. Кожен голос переведеться в 1 грн. від компанії, після чого Carlsberg Ukraine спільно з Carlsberg Group примножать внесок футбольних фанів і передадуть кошти в благодійний проєкт “Понад усе”, який створений для надання довгострокової програми реабілітації жертв війни в Україні.
Українська збірна з футболу зіграє серію контрольних матчів, а після – продовжить боротьбу за право виходу до фінальної частини Чемпіонату світу 2022 у Катарі. Уже 11 травня жовто-блакитні зустрінуться у німецькому Менхенгладбаху із місцевою командою «Боруссія». І сьогодні підтримка збірної надзвичайно важлива, адже вона демонструє єдність всієї країни та світу. “Львівське”, як національний бренд, що завжди об’єднував українців, не може стояти осторонь.
Лев Матчу – уже став частиною футбольної історії, а відтепер кожен ваш голос – це допомога Українцям. Мільйони Українців – одна країна. Віримо в перемогу.
Carlsberg Ukraine — частина Carlsberg Group, однієї з провідних пивоварних Груп у світі з великим портфелем брендів пива та інших напоїв. До складу Carlsberg Ukraine входять заводи в Запоріжжі, Києві та Львові. В портфель Carlsberg в Україні входять пиво, сидр та безалкогольні напої таких торговельних марок, як «Львівське», Carlsberg, Tuborg, Kronenbourg 1664, «Арсенал», «Квас Тарас», Somersby, Seth&Riley’s Garage, та інші.
Під час війни в Україні Carlsberg Group прийняла рішення про припинення бізнесу в росії та вихід із ринку. Carlsberg Group, Carlsberg Foundation та Tuborg Foundation перерахували 75 мільйонів данських крон на допомогу Україні. З 24 лютого Carlsberg Ukraine почала виробляти питну воду та передавати її в різні регіони України. Компанія надає фінансову підтримку благодійним фондам та організаціям у Києві, Львові, Запоріжжі, Харкові, Вінниці та інших регіонах країни задля підтримки гуманітарних ініціатив. Більш детальну інформацію можна отримати на сайті https://carlsbergukraine.com/