-
NON STOP та S.T.A.L.K.E.R.2: на екранах ТРЦ Gulliver з’явився ролик на підтримку довгоочікуваної гри - 22.09.2023
-
1020 грн штрафу за неподання малими виробництвами виноробної продукції звіту про свою діяльність - 06.09.2023
-
«Сільпо» за підтримки Мінветеранів запускає кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію» - 28.08.2023
-
Енергетик NON STOP S.T.A.L.K.E.R., присвячений грі S.T.A.L.K.E.R. 2, частуватиме відвідувачів Gamescom 2023 – найбільшої у світі виставки відеоігор - 21.08.2023
-
Без ліків! ТОП продуктів, які допоможуть нормалізувати тиск - 17.08.2023
-
До 17 000 грн штрафу за перевищення обсягів продажу магазинами безмитної торгівлі алкоголю та тютюну одній особі протягом доби - 16.08.2023
-
Медовий Спас на порозі: скільки коштує цьогоріч мед у супермаркетах - 10.08.2023
-
Як правильно зберігати продукти в холодильнику: дієві лайфхаки від Zakaz.ua - 07.08.2023
-
Zakaz.ua запустив у Львові доставку продуктів та напоїв з гастромаркету WINETIME - 04.08.2023
-
Сезон консервації 2023: в яку ціну обійдуться заготівлі на зиму - 28.07.2023
Сільпо запускає другий Wine Fest
Другий Silpo Wine Fest відбудеться 20-21 вересня у найбільшому павільйоні ВДНГ. Цього року фестиваль значно зміниться. На гостей чекає вдвічі більше вин (понад 400 cортів), майстер-класів і несподіваних вражень. Зокрема, зона міцного алкоголю на виноградних спиртах та шефська сцена, а також нова програма лекцій та дегустацій від експертів.
Кожен гість зможе скласти власний еногастрономічний маршрут з келихом та виделкою. Цього року організатори відмовилися від традиційного поділу вин за країнами та виробниками. Чому так?
Пояснює керівниця напрямку алкогольних напоїв Власного імпорту «Сільпо» Анна Пекер: «Принцип навігації цього року побудований за аналогією із британським ритейлом: припускаємо, що гість, оцінюючи вино, орієнтується, насамперед, на профіль букету чи смаку. Найчастіше запам’ятовують, що вино було «повнотіле, фруктове, терпке і мені це сподобалося», ніж «Шираз виробника Х з країни Y». Саме тому ми зібрали вина, керуючись такою логікою: від загального до конкретного». Якщо гості оцінять цей крок, то в майбутньому такий принцип навігації з’явиться і в магазинах «Сільпо».
На фестивалі будуть представлені зони білих, червоних, рожевих та ігристих вин, зона міцного алкоголю на виноградних спиртах й ексклюзивна зона особливих вин, куди потрапили лише найвизначніші та найдорожчі напої.