-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 24 hours назад
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
-
ТОП-5 страв: культурне та гастрономічне значення сирів в Україні - 22.10.2024
«Сільпо» за підтримки Мінветеранів запускає кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію»
Для просування ветеранського бізнесу в Україні – з метою зробити його видимим, а вироблену ним продукцію впізнаваною та популярною серед споживачів – мережа супермаркетів «Сільпо» при підтримці Міністерства у справах ветеранів України запускає інформаційну кампанію «Ми хочемо продавати ветеранську продукцію».
Усі зацікавлені ветерани-фудпідприємці, або члени їхніх сімей (поки ветеран знову пішов захищати Україну на фронт), а також родини полеглих Воїнів отримають можливість подати заявку для співпраці з «Лавкою Традицій» у «Сільпо» як постачальники крафтової продукції. Міністерство у справах ветеранів України, у свою чергу, надасть можливість промаркувати ці продукти графічним зображенням «Створено Захисниками».
«Вже більше 10 років ми підтримуємо маленькі господарства і відбираємо найкращі фермерські продукти по всій країні, щоб жителі міст могли купити їх у своїх «Сільпо». Зараз наша мета – додати на полиці смачні продукти, створені українськими захисниками. І познайомити з ними наших Гостей», – пояснює керівниця «Лавки Традицій» Марина Булацька. В рамках ініціативи команда проєкту надасть додаткову підтримку потенційним постачальникам – сертифікати на безкоштовну профільну освіту для фудпідприємців та прикладні поради від виробників, які вже пройшли свій шлях до полиці «Сільпо».
«Створено Захисниками» – бренд Мінветеранів, що має на меті за рахунок інформаційно-іміджевої підтримки допомогти ветеранам-підприємцям стати впізнаваними виробниками якісної продукції та надавачами послуг. Українські споживачі зможуть легко ідентифікувати продукцію ветеранів завдяки графічному зображенню, яке підтверджує, що продукція дійсно виготовлена ветеранами.
Право на використання бренду Мінветеранів «Створено Захисниками» вже отримало підприємство родини загиблого українського добровольця. Їхнє господарство займається вирощуванням, переробкою та виробництвом продукції з кизилу, яку можна знайти на полицях у мережі «Сільпо».
«В Україні ветерани-підприємці виготовляють значну кількість конкурентоспроможних товарів та надають якісні послуги. Вже багато наших ветеранів започаткували власну справу, працевлаштовують побратимів і є менторами. Тому на рівні держави та у співпраці великим бізнесом ми хочемо зробити наших ветеранів-підприємців впізнаваними виробниками якісної продукції, додати їм спроможності», – зазначила міністр у справах ветеранів України Юлія Лапутіна.
Міністерство у справах ветеранів України сприяє розвитку підприємницьких ініціатив ветеранів. Так, 322 підприємства та ГО ветеранів підтримано через конкурсні проєкти Українського ветеранського фонду Мінветеранів на загальну суму 64 млн грн. А також мікрофінансування (20 тис. грн) на відновлення бізнесу ветеранів в умовах війни – підтримано 215 бізнесів.
Знайти детальну інформацію про проєкт та заповнити заявку, щоб долучитися, можна на сторінці silpo.ua/about/stvoreno-zakhysnykamy.
Докладніше про те, як отримати право на використання графічного зображення «Створено Захисниками» та необхідні документи – за посиланням https://is.gd/qu7mx7.