Рекламна кампанія крафтового пивного бренда «Жашківський Кабан» на найбільших телеканалах країни

1 серпня на національному телебаченні стартувала дотепна рекламна кампанія бренда «Жашківський Кабан» – найкрафтовішого способу втамувати літню спрагу. На глядачів «Нового Каналу», «1+1», ICTV, СТБ, ТЕТ, «2+2», М1, «ОЦЕ ТБ» та М2 очікують чотири 20-секундні історії про те, як любов до рідного, вірність власній природі і, звісно, пляшка якісного локального пінного напою здатні подарувати людині гармонію та щире задоволення. Над створенням та подальшою реалізацією творчої ідеї працювали Кирило Свєташов, Олександр Стрижельчик та Кирило Чичкан. Продакшн-партнер – ESSE Production House. Режисером серії відеороликів виступив Іван Невесенко.

«В основу роликів була закладена ідея про перетворення українських реалій згідно з канонами жанру неовестерн і з кантрі-естетикою, яка розкривається завдяки взаємодії харизматичних, гіперболізованих героїв. Ми спробували відтворити ідеалізовану версію Жашкова, охайно вкраплюючи гумор та самоіронію, щоб розбавити пафос і надати легкості тону оповіді», – зазначив режисер рекламних роликів Іван Невесенко. Короткі анекдотичні відеоролики створені на основі відомих народних приказок. Кожен епізод несе настрій гордості за місцеві традиції та устрій життя, прихований заклик пишатися своєю землею та її багатствами, бути самими собою і культивувати розвиток якісного регіонального продукту. «Краще Кабан у руці, ніж журавель у небі», «Зі своїм Кабаном на полювання не ходять…», «Баба за возу – з Кабаном легше» і, врешті, універсальний заклик «Не стримуй Кабана у собі!» розпочинаються рефреном «Як кажуть у нас на Жашківщині…» Адже це так важливо – пам’ятати, хто ти, звідки і робити свою Батьківщину найкращим місцем на Землі, замість того, щоб шукати «де Кабан зеленіше».

«Нашому улюбленому Кабанчикові вже понад рік. За цей час дещо трансформувався асортимент, викристалізувався маркетингова концепція, ми проторували шлях до споживачів різними каналами, щоб повідомити про новинку. Що залишилося незмінним – це принцип: якісне та чесне українське пиво без сторонніх домішок для здешевлення виробництва, та фільтрації, яка знищує пивну душу. Ми продовжуємо працювати над вихованням культури споживання пива та популяризацією нашого продукту, адже ми щиро ним пишаємося. З цією метою ми запустили загальнонаціональну кампанію на телебаченні, аби в кожному містечку і селі люди дізналися про те, що в Україні з’явилося пиво, яким нарешті можна пишатися», – прокоментував Борис Ткачов, директор зі стратегії та досліджень Групи Компаній «Нові Продукти».

Регіональне пиво «Жашківський Кабан»™ від пивного заводу нового покоління New Brew – це виключно натуральний продукт місцевого виробництва. Для його виготовлення використовується джерельна вода з локальних екологічно чистих надр, що має оптимальний склад для повсякденного вживання, колосистий ячмінь, вирощений у 150 кілометрах від Жашкова, та місцевий солод надвисокої якості. «Жашківський Кабан»™ має виразні смакові якості, характерні для регіонального пива: високу щільність речовин у початковому суслі (понад 12%), середній та високий вміст алкоголю (5% і вище), апетитну гірчинку, насичений смак та живий колір. Пиво є надзвичайно питким і чудово поєднується із ситною натуральною закускою – фермерськими сирами та м’ясом, що вповні розкривають його духмяний хмелевий букет.

«Жашківський Кабан» став першим брендом, який почав сходити з конвеєра New Brew. Саме в ньому втілилася амбітна ідея створити унікальне українське пиво – крафтове, справжнє, за чесною ціною, тож доступне кожному охочому, але в обмеженому накладі, щоб зберегти високу планку якості. «Жашківський Кабан»™ став ніби щасливим талісманом нової броварні. Поціновувачі пінного високо оцінили старання українських дипломованих пивоварів і зразу вподобали національний продукт, у якому гармонійно поєдналися крафтовість технологій та локальність складових. Недарма в українській культурі свинка символізує хазяйновитість, плодючість, достаток і процвітання!

Рекламна кампанія автентичного українського крафтового пива «Жашківський Кабан»™ триватиме до середини вересня. Тож відкрийте наприкінці спекотного дня пляшечку смачного запітнілого пінного і з гордістю відчуйте себе «Справжнім аборигеном, Чесним локалом»!

Над рекламною кампанією працювали:

Клієнт – Група Компаній «Нові Продукти»

  • Креативний директор – Олександр Стрижельчик
  • Директор зі стратегії – Борис Ткачов
  • Автор ідеї – Кирило Свєташов
  • Креативний продюсер – Кирило Чичкан

Продакшн – ESSE Production House

  • Виконавчий продюсер – Віталій Шереметьєв
  • Лінійна продюсерка – Ольга Гуєвська
  • Асистент продюсера – Кирило Буняк
  • Режисер – Іван Невесенко
  • Оператор-постановник – Євген Джин
  • Друга режисерка – Тетяна Крива
  • Художниця-постановниця – Анастасія Гайдаєнко
  • Художник із реквізиту – Олексій Іщук
  • Кастинг – Марина Турманідзе
  • Продакшн-менеджери – Андрій Наумчук, Слава Івасюшин
  • Мейкап – Ксенія Корницька
  • Стиль – Павло Баклагін
  • Локація – Гліб Рубен
  • Постпродакшн-продюсер – Віталій Молчанов
  • Кольорокорекція – Ольга Коржинська
  • Редактор – Макс Гребенюк
  • Музика – Сергій Сорока
  • Cаунд-дизайн – Propeller studio

Довідка

New Brewінноваційна пивна компанія, виробник високоякісного крафтового та локального пива, розташований у місті Жашків Черкаської області. Виробництво, оснащене сучасним німецьким устаткуванням та укомплектоване дипломованими фахівцями-пивоварами, чинне з квітня 2020 року.

Підприємство працює за визнаними світовими стандартами і спирається на декілька засадничих технологічних принципів: безумовна якість інгредієнтів, локальне походження складових, чесна та прозора технологія виробництва, незастосування фільтрації, відсутність штучних домішок та сурогатів у продукті. На балансі заводу – дев’ять свердловин артезіанської води, яка служить сировиною для виготовлення пива; добірні злакові культури закуповуються виключно у місцевих фермерських господарствах; хміль експортується з Німеччини.

Facebook

Instagram

YouTube

Група Компаній «Нові Продукти»один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 18 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Група Компаній виробляє понад 220 асортиментних позицій продукції під 16 брендами. Серед ключових брендів компанії: APPS, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO, EatMe, GREEN ENERGY, БІРТЕЙЛЬ, «Жашківський Кабан», «Жашківське», BIRZHA. 

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 1,5 млн грн.