-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
-
Як започаткувати власний бізнес: для підприємців презентували освітній відеокурс - 15.11.2024
-
Жодних застуд: 5 гарячих напоїв для підтримки імунітету - 12.11.2024
-
5 страв, які ви полюбите восени - 08.11.2024
-
Гелловін 2024: креативні страви для вечірки - 29.10.2024
-
“Стратегічний запас”. Які продукти тривалого зберігання варто мати вдома? - 24.10.2024
PIT BULL™ запустив #диваннийчелендж для всіх, хто вміє запалювати навіть на карантині
Перебування вдома вже перевищило всі ліміти омріяного пасивного відпочинку. Всі скучили за жвавою діяльністю та спілкуванням. Тож, щоб із потопанням у подушках власної канапи заразом не потонути і в біблійних смертних гріхах, як-от чревоугіддя, розпуста чи лінощі, PIT BULL™ запустив у соцмережах дотепний челендж під назвою #диваннийгерой. Все, що потрібно зробити учасникові, це вигадати репризу зі своїм «карантинним напарником» – диваном, і розмістити фото чи відео на своїх сторінках із хештегами #pitbullenergy та #диваннийгерой. Нагорода сама знайде обраних 11 травня у вигляді «антикризового паку» з улюбленим PIT BULL™ всередині. Найкращі ж шедеври користувачів будуть зібрані у підсумковий «Диванний маніфест» і викладені на комунікаційних майданчиках Pit Bull Energy.
«Навіть у складних обставинах наш бренд знаходиться на зв’язку зі своєю аудиторією, щоб як істинне джерело енергії підтримувати та підбадьорювати її. Це залишається незмінним незалежно від локації: боксерського рингу, реп-батлової сцени чи навіть канапи. Наразі стартувала рекламна активність, що є доречною з огляду на поточну ситуацію та суспільні настрої. Але PIT BULL™ не читає нотацій, не повторює надокучливу пандемічну мантру, не нав’язує свій продукт, а просто робить все, щоб підняти настрій, дати змогу розім’яти належані м’язи і прокачати мізки позитивом. Споживач мусить знати, що PIT BULL™ – це твій бро, твій кореш, який завжди тут, щоб добряче разом розважитися», – зауважила Олена Чувакіна, бренд-директор Групи Компаній «Нові Продукти».
Співавторами та рушіями динамічного «диванного контента» виступили давні творчі друзі ГК «Нові Продукти» – #ODDEE Agency. Ними було відзнято бомбезний і в позитивному сенсі провокативний тизерний ролик «Диванного маніфесту», що трохи розворушив «сонне царство» стомлених карантином. Творчий задум розвиває послідовно втілювану стратегію PIT BULL™ щодо створення нативного інформаційного вмісту, який природно приваблює споживача, відповідаючи його вподобанням, захопленням та інтересам. Ось як прокоментував вибір маркетингових інструментів Іван Базар, CEO ODDEE: «Зараз піпл з айфонами, а тим паче з появою Tik Tok, генерує контент зі скаженою швидкістю, і їх не наздогнати. Крім того, багато фан-контента, плюс дотримуватися тон-оф-войс «на серйозних щах», узгоджувати віжуал – це гальмо, а треба бути швидким чи тебе забудуть. Ми хочемо бути присутніми у цій контент-гонитві, тому стимулюємо UGC із продакт-плейсментом бренда».
Цільова аудиторія PIT BULL™ – рухлива, непосидюча, їй найважче даються обмеження фізичної активності. Крім того, прихильники енергетика традиційно вирізняються незалежним норовом та волелюбністю, важко сприймаючи будь-які безкомпромісні вказівки «зверху». Тож PIT BULL™ у своїй комунікації ще й здійснює важливу соціальну місію, намагаючись примирити об’єктивну епідеміологічну необхідність зі свободою волі темпераментної молоді. В активації опосередковано закладено важливий меседж, який обігрується через іронію «близьких стосунків із диваном»: так, #залишайсявдома, щоб вберегти своє здоров’я для якнайшвидшого повернення до звичного ритму життя, але водночас рухайся, будь собою, радісно, свідомо та самодисципліновано проживай кожен свій день, не припиняючи енергійно займатися своїм тілом та розумом.
PIT BULL™ – авторитетний експерт стріт-культури та вуличного спорту. Так, у червні 2019 брендом було запущено перше в українському медіапросторі інтернет-шоу у форматі бійцівського турніру Pit Bull FIGHT. Концепт передбачав проведення змішаних боїв серед представників різноманітних видів бойових мистецтв і з різною історією потрапляння бійців у професійний спорт, зокрема через етап запеклого вуличного файтингу. Культура PIT BULL™ стверджує: досягнути успіху може кожен, хто сильний духом, шляхетний у принципах і затято працює над собою. В результаті за сміливість та новаторство Pit Bull FIGHT отримав бронзу Effie Awards Ukraine 2019 у категорії «Брендований контент та послуга».
Поки активна фаза реалізації проектів PIT BULL™ поставлена на паузу, бренд знайшов можливість активно взаємодіяти зі своєю численною аудиторією за допомогою «диванного челенджа», і вже був нагороджений першими результатами. На цей час із моменту релізу зафіксовано 10 тисяч переглядів на YouTube і 155 тисяч переглядів в Instagram. Було отримано велику кількість позитивних відгуків, особливе пожвавлення спостерігається у коментарях на особистих сторінках героїв відео, які долучилися до онлайн-естафети. Користувачі продовжують залюбки передавати одне одному «олімпійський вогонь» чудернацьких маніпуляцій із власною канапою. Все це свідчить про бажання споживачів PIT BULL™ гуртуватися та разом гідно долати це складне для всіх випробування соціальною дистанцією.
Довідка
Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.
Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.
Група Компаній виробляє 37 найменувань продуктів під 14 брендами: APPS, WHY NOT, «Природне Джерело», SHAKE, NON STOP, PIT BULL, KING’S BRIDGE, REVO Energy, REVO Alco Energy, EatMe, GREEN ENERGY, DIABLO, FRIDAY, БІРТЕЙЛЬ.
Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.
Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році і діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.