-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
-
ТОП-5 найпопулярніших страв у VARUS CAFE: що обирають клієнти? - 23.12.2024
-
Доходи ресторанного бізнесу в Україні торік приросли на 120%: хто заробив найбільше? - 23.12.2024
-
Мемна доставка: як завоювати серця аудиторії через гумор - 17.12.2024
-
Корисні крем-супи: історія, популярність і рецепти - 12.12.2024
-
3 кращі рецепти гарячого шоколаду для затишних вечорів - 04.12.2024
-
Виробництво алкоголю і тютюну атестуватиме Укрметртестстандарт - 02.12.2024
-
ТОП страв з білої риби - 27.11.2024
-
Кращі запіканки для ситної вечері - 21.11.2024
PepsiCo продовжує міжнародний договір про партнерство з Лігою чемпіонів УЄФА
6 лютого 2018 р. PepsiCo оголосила про продовження партнерства з престижною Лігою чемпіонів УЄФА ще на три роки. Шість провідних світових брендів PepsiCo, включаючи Pepsi®, Pepsi MAX®, Lay’s та Gatorade надаватимуть підтримку чемпіонату до самого фіналу Ліги чемпіонів УЄФА у 2021 році.
З того часу, як у 2015 році компанія стала ключовим спонсором чемпіонату, PepsiCo разом з УЄФА захоплює фанів, наближає їх до спортсменів та улюбленої гри. Більш ніж на 100 ринках по всьому світу були проведені заходи, що об’єднали потужність Ліги чемпіонів УЄФА та культових брендів PepsiCo: від кампанії Lay’s «United», в якій взяв участь Лео Мессі, до успішного турніру Gatorade 5v5, який заохочує перспективних футболістів усього світу працювати на межі своїх можливостей.
У рамках оновленого партнерства з УЄФА PepsiCo буде підтримувати «Церемонію відкриття Фіналу Ліги чемпіонів УЄФА від Pepsi». З моменту початку співпраці у 2016 році Pepsi додала до щорічної спортивної події, яка має найвищі рейтинги перегляду, епічні живі музичні виступи, забезпечуючи безпрецедентні розваги для фанів на кожному фіналі.
Окрім цього, Lay’s продовжить співпрацю з Дитячим фондом УЄФА. Минулого року бренд підтримав ініціативу фонду щодо встановлення постійного штучного поля в таборі для біженців Za’atari в Йорданії. Завдяки цьому жителі отримали можливість безпечно та комфортно грати в футбол і насолоджуватися своєю улюбленою грою.
Коментуючи продовження партнерства, Рамон Лагварта, президент PepsiCo, говорить: «У PepsiCo довга легендарна історія, пов’язана з грою у футбол, саме тому ми дуже раді продовженню нашого партнерства з Лігою чемпіонів УЄФА. Протягом останніх трьох років це була потужна, захоплююча платформа, і ми досі віддано доносимо найкраще, що є в футболі, до мільйонів фанатів у всьому світі».
Директор з маркетингу компанії UEFA Events SA Гай-Лорен Епштейн говорить: «З моменту приєднання до родини партнерів Ліги чемпіонів УЄФА в 2015 році, PepsiCo та її бренди підтримували змагання на міжнародному рівні, і ми раді продовжувати наші міцні відносини протягом циклу змагань у 2018–2021 роках. Від інноваційних цифрових активностей до акцій на упаковках на більш ніж 100 ринках PepsiCo є ідеальним партнером для УЄФА, оскільки ми продовжуємо зацікавлювати та інформувати людей про Лігу чемпіонів УЄФА у всьому світі. Церемонія відкриття фіналу Ліги чемпіонів УЄФА, представлена Pepsi, збільшила аудиторію чемпіонату, і ми з нетерпінням чекаємо ще одного захоплюючого шоу в Києві».
Серед партнерів – Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP® та Ruffles. Заходи, пов’язані із стадією плей-оф-2018, повинні розпочатись протягом найближчих тижнів.