-
Як не залишити весь бюджет у супермаркеті: прості способи заощаджувати на покупках - 5 hours назад
-
Новинка у VARUS: Ікра кети Origin 200 г — преміальна якість зі знижкою до -35% - 12 hours назад
-
Нове печиво MONIKA ТМ Varto у супермаркетах VARUS: класика, що тане у роті - 17.02.2025
-
Ігристе для першого побачення та Дня Закоханих: новий випуск подкасту “Антискептик” від MAUDAU - 12.02.2025
-
У VARUS назвали 5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році - 07.02.2025
-
5 поширених страхів онлайн-замовлень продуктів: як VARUS.UA допомагає їх подолати - 23.01.2025
-
Фітосанітарні заходи не поширюються на дерев’яні діжки для вина та спиртних напоїв, що нагрівалися в процесі виготовлення - 16.01.2025
-
Виробник спиртного напою не може двічі оскаржити рішення органу сертифікації, але може скаржитися до Держпродспоживслужби - 15.01.2025
-
Безалкогольна класика. В Україні з’явився Guinness 0.0 - 27.12.2024
-
Віскі без секретів: новий епізод подкасту «Антискептик» від MAUDAU - 24.12.2024
Pepsi Wild Cherry – новий смак улюбленого напою
Бренд Pepsi розширює лінійку напоїв з мінімальним вмістом калорій – тепер зі смаком вишні. Вже найближчим часом Pepsi Wild Cherry («Дика вишня») з’явиться на полицях українських магазинів.
Новий газований напій з концепцією «максимум смаку, мінімум калорій» – Pepsi Wild Cherry, у 100 мл якого всього 0,7 калорій, а кожні 250 мл містять 1,8 калорій. Вишня надає напою тонкий фруктовий аромат та приємну кислинку, що гармонійно поєднується зі смаком коли.
Новинка з’явиться у продажу в стильній яскравій упаковці найбільш популярних форматів: в алюмінієвій банці 0,33 л та в ПЕТ-пляшках об’ємами 0,5 л, 1,0 л і 1,5 л.
Сміливий дизайн етикетки чорно-вишневого кольору повністю відображає характер Pepsi Wild Cherry – свіжого та насиченого смаку, що надихає нас змінити сірі будні на яскраві моменти.
Напій вироблятиметься на заводі компанії PepsiCo в Україні, розташованому у с. Мішково-Погорілове Миколаївської області.
У рамках стратегії «Відповідально до мети» компанія PepsiCo в Україні постійно трансформує свій портфель, пропонуючи споживачам більш здорові продукти. Виробник уже вдруге за 2017 рік представляє новинку у категорії «Кола». Так, першим напоєм бренда Pepsi без додавання цукру став Pepsi Black, у складі якого лише 1 калорія на 250 мл.
Руйнуйте сірі будні разом з Pepsi Wild Cherry!
Про PepsiCo
Компанія PepsiCo радує смачними продуктами споживачів більш ніж у 200 країнах світу. У 2016 році обсяг продажів PepsiCo становив майже 63 мільярди доларів США завдяки збалансованому портфоліо, яке включає продукцію Frito-Lay (закуски), Gatorade (спортивні та функціональні напої), Pepsi-Cola (газовані та негазовані напої), Quaker (зернові продукти і каші) та Tropicana (соки). Компанія випускає широкий асортимент смачних продуктів харчування і напоїв, включаючи 22 бренди, щорічні роздрібні продажі кожного з яких перевищують мільярд доларів.
В основі діяльності PepsiCo лежить принцип «Відповідально до мети» – глибоке переконання в тому, що успіх нашої компанії нерозривно пов’язаний зі стійким розвитком світу, в якому ми живемо. Ми постійно вдосконалюємо продукти, які продаємо, діємо відповідально, захищаючи планету та надаючи підтримку людям в усьому світі, і ми впевнені, що все це робить PepsiCo успішною міжнародною компанією, яка створює цінність для суспільства і своїх акціонерів у довгостроковій перспективі.
Про PepsiCo в Україні
PepsiCo є одним із лідерів українського ринку продуктів харчування та напоїв. Компанія посідає провідні позиції на ринку соків і сокової продукції, де представлена брендами «Сандора», «Садочок», «Сандорик». У портфель компанії входять також газовані напої Pepsi®, 7UP®, Mirinda®, холодний чай Lipton Ice Tea®, мінеральна вода «Аква мінерале». На ринку снеків компанія представлена брендами Lay’s® і «ХрусTeam». PepsiCo в Україні також посідає впевнені позиції на ринку молочної продукції з брендами «Чудо», «Слов’яночка», «Машенька», «Смачненький», «Ромол» і дитячого харчування з брендом «Агуша».
Додаткова інформація про компанію PepsiCo в Україні — на офіційному сайті www.pepsico.ua.