-
Zakaz.ua запустив доставку продуктів у Кривому Розі - 20.06.2022
-
Сезон полуниці: як вибрати якісні та смачні ягоди - 16.06.2022
-
Які товари найчастіше онлайн замовляють українці під час війни. Інфографіка Zakaz.ua - 08.06.2022
-
ПриватБанк підтримає грантами ресторанний бізнес, що приймає безготівку - 02.06.2022
-
“Індекс борщу”: як змінилася ціна на борщовий набір за три місяці війни - 25.05.2022
-
Zakaz.ua запустив доставку продуктів у Харкові - 24.05.2022
-
«Львіварня» проводить безкоштовні екскурсії для тимчасово переселених українців - 23.05.2022
-
Які продукти мають зберігатися у тривожній валізці - 19.05.2022
-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах Києва під час війни - 12.05.2022
-
Спільна ініціатива ТМ Львівське та національної збірної України з футболу. Відтепер кожен голос за “Лева матчу” – це допомога українцям - 11.05.2022
«П’єш як дихаєш» — оновлена комунікація ТМ Воздух
Легка горілка «Воздух» — це горілка з гумором. Саме тому нова комунікація «Воздуха» побудована на легких та жартівливих сюжетах, які привертають увагу споживача з перших секунд і повністю розкривають сутність бренду «П’єш як дихаєш». Філософія бренду сповідує легкість до життя та гарне почуття гумору.
Режисером роликів виступив відомий український художник-мультиплікатор Адріан Сахалтуєв.
Сюжети нових відеороликів виконані в «бешкетницькому» анімаційному стилі. Це міні-мультфільми з трьома різними веселими сюжетами. Не будемо спойлерити про що ці історії, лише натякнемо, щоб вам було цікаво дивитися…
Одне можна сказати заздалегідь — після перегляду позитивний настрій вам гарантовано! Тож, «Воздух» радісно запрошує вас до перегляду