-
Інфографіка Zakaz.ua: як змінилися ціни на продукти в супермаркетах з початку року - 08.06.2023
-
Худнемо до літа! ТОП дієтичних продуктів - 26.05.2023
-
Лідер ринку слабоалкогольних напоїв – SHAKE™ святкує ювілей - 23.05.2023
-
Дерусифікація товарів у продуктовому ритейлі - 18.05.2023
-
Шашличний сезон 2023: як вибрати м’ясо та яка його вартість у супермаркетах - 12.05.2023
-
Напій NON STOP додасть сил героям нової гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля - 08.05.2023
-
Лайфхаки вибору якісних манго, лічі, рамбутану та інших екзотичних фруктів - 04.05.2023
-
Індекс борщу: як змінилася вартість української страви - 27.04.2023
-
Великдень 2023: що покласти у кошик до церкви та у скільки обійдуться святкові смаколики - 05.04.2023
-
Інфографіка Zakaz.ua: які продукти у березні відносно лютого стали коштувати дешевше на полицях супермаркетів - 17.03.2023
«П’єш як дихаєш» — оновлена комунікація ТМ Воздух
Легка горілка «Воздух» — це горілка з гумором. Саме тому нова комунікація «Воздуха» побудована на легких та жартівливих сюжетах, які привертають увагу споживача з перших секунд і повністю розкривають сутність бренду «П’єш як дихаєш». Філософія бренду сповідує легкість до життя та гарне почуття гумору.
Режисером роликів виступив відомий український художник-мультиплікатор Адріан Сахалтуєв.
Сюжети нових відеороликів виконані в «бешкетницькому» анімаційному стилі. Це міні-мультфільми з трьома різними веселими сюжетами. Не будемо спойлерити про що ці історії, лише натякнемо, щоб вам було цікаво дивитися…
Одне можна сказати заздалегідь — після перегляду позитивний настрій вам гарантовано! Тож, «Воздух» радісно запрошує вас до перегляду