Мільярд доларів витратить Uber на купівлю алкогольного сайту електронної комерції!

Планується завершення угоди у першому півріччі актуального року.  Uber платитиме за сервіс доставки алкогольних напоїв власними акціями (90 відсотків) і грішми (10 відсотків).

Після сповіщення про домовленість,  2 лютого цьогоріч, акції  на премаркеті зросли на 5 відсотків до 56 мільйонів доларів.

Надбання алкогольного віртуального маркетплейсу Drizly (найбільший у Північній Америці, налагоджені взаємодії з рітейлерами в 1400 містах) обійдеться Uber Technologies в 1,1 мільярд доларів.

Фінальний етап договору — Drizly стане дочірньою компанією Uber, а плаформа торгівлі інтегрується з відомим застосунком Uber Eats. Компанія залишить застосунок Drizly.

Минулоріч продажі в Drizly (створена у 2012-му році)  підійнялися на 400 відсотків.

В Uber пандемічний рік додав цінність доставки у бізнесі. Третій квартал 2020-го  приніс зростання виторгу від у Uber на 125 відсотків. Компанія продала частку своїх активів: підрозділи, які надавали послуги аренди електровелосипедів і розробкою «літаючих таксі».

За матеріалами РБК