Мережа «Ковбас Маркет» відкрила перший магазин після ребредингу

18 вересня торгова мережа «КОВБАС МАРКЕТ», що спеціалізується на продажі ковбасних виробів, сирів, молока та молокопродуктів, відкрила перший магазин після ребрендингу у Дніпрі за адресою: просп. Гагаріна, 175а.

Мета мережі «Ковбас Маркет» – економити час та сили клієнтів, які вони зазвичай витрачали на приготування їжі; зробити смачні та свіжі сніданки, обіди, вечері та перекуси доступним задоволенням навіть для тих, хто не дуже добре розуміється на кухонних справах або не може постійно куховарити через наявність більш важливих та цікавих справ.

Основою нового бренду мережі став «свіжоїзм» – поняття, утворене поєднанням слів «свіжо» та «Їсти». Оскільки продукти з асортименту «Ковбас Маркет» готуються за лічені хвилини, клієнти завжди матимуть на столі свіжозроблені страви, саме такі, яких їм хочеться тут і зараз. Не треба наготовувати на тиждень уперед, як це часто буває, а потім доїдати розігріті запаси з холодильника навіть тоді, коли вони вже набридли.

Донести цю ідею до реальних споживачів покликані корпоративні герої – прихильники свіжоприготованих страв, яких називають «свіжоїсти».

Візуальною основою нового брендингу став логотип у формі бутерброда. Оскільки бутерброд – це найочевидніший символ швидкої страви. Кольори логотипу символізують основні групи товару: рожевий – ковбасні вироби, білий – молоко та молокопродукти, жовтий – сир. Зелений колір, який переважає у новій корпоративній палітрі, має викликати асоціації зі свіжістю, натуральністю та користю.

Новий фірмовий стиль та комунікаційну платформу для мережі розробило брендингове агентство GRA. Створенням дизайну торгових точок займалися спеціалісти «Ковбас Маркет».

[su_image_carousel source=»media: 8995,8994″]

Про компанію

Торгова мережа «Ковбас Маркет» почала роботу у 2010 році у м. Дніпрі. Наразі налічує понад 100 торгових точок у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій та Харківській областях. Спеціалізується на продажі ковбасних виробів, сирів, молока та молокопродуктів. Стратегія розвитку мережі передбачає відкриття не тільки в обласних центрах та великих містах, а й у невеликих населених пунктах. Базовим форматом для компанії є компактний мінімаркет.